Hjemvendt fra london

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
10 synes godt om
12. december 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bare lige sådan en lille glad ned i maven historie, om en fantastisk tur til London, med min datter på 15 år.

Jeg har været på min første mor/datter tur, til London, med min ældste datter på 15 år.

I sommers spurte hun om ik godt, vi kunne tage på en forlænget weekendtur til London, bare hende og jeg. Jeg lod mig overtale, men var lidt bekymret for om hun ville kede sig alene, bare med mig. Spurte hende om hun evt ville have en veninde med. Svaret var et STORT NEJ. 

Så vi fik bestilt billetter, fundet det billigst hotel overhovedet  (wardonia hotel, lige ved kings cross) helt perfekt hotel.

Hun fik billetter til Frozen i fødselsdagsgave. Helt fantastisk!

Vi var i winter wonderland. Super hyggeligt.

Hun gik amok i et par bogbutikker, og kom hjem med kufferten fyldt med bøger. 

Og det bedste ved hele turen, var næsten at fodre egerne og papegøjer i hyde park.

Hun betalte selv det halve af hotel og flybilletter. Det var simpelthen en helt fantastisk tur. Og dejlig måde, at se min ellers lidt stille og gakkeket pige på

Min yngste datter på 11 år, har allerede planlagt, at vi også ska på tur, når hun blir 15. Vh Stine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Mor/datter ture kan noget. Og godt hun ikke fik en veninde med. Så var turen blevet anderledes for jer begge to. Og så er London jo bare fantastisk for alle aldre. 

Anmeld Citér

13. december 2023

Flnad84

Jeg var i London med min ældste på dengang 16 i juni måned. Det var hans konfirmationsgave fra 2020 der endelig blev til noget!

Det var også bare en fantastisk 4 dages tur - vi var ude at se Harry potter studios og ellers bare se os omkring. Jeg har aldrig været der før. Det kan bare noget - det der “på tomandshånd”

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.