Ingen kontrol streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2023

Anonym trådstarter

Hej, jeg har testet meget svag positiv et par gange nu - men tænker ikke jeg kan regne med det når det er så svagt. Nu er der gået noget tid . Burde være i 4+0 i dag. Har taget en test hvor kontrolstregen ikke er der men hvor test stregen er meget tydelig .. tænker den er defekt.

Men ville høre om der er nogle som har oplevet det sammen hvor i har været gravid ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2023

Anonym trådstarter

Det er en digital clear blue hvor der stod negativ men hvor jeg så åbnede den af nysgerrighed. Synes det er underligt men tænker jeg tager en ny 

Anmeld Citér

12. december 2023

Anonym

Nu kender jeg ikke teorien bag hvordan de digitale test bestemmer om den er positiv eller negativ, tænker den måler noget absorbance eller lignende. 

Men den type hvor den ikke er digital, der er testen ugyldig hvis der ikke er en kontrol streg, da der er et kontrol ting der bliver brugt til at give farve ved kontrollen for t tjekke den er løbet rigtig mm. Så jeg ville købe en ny inden jeg fik håbet op eller mistede det.

Anmeld Citér

12. december 2023

Anonym

Den digitale er lavet anderledes end den almindelige test, der er altid to streger. Så den er desværre negativ, du kan prøve at Google det. Man skal ikke skille teste ad

Anmeld Citér

12. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Du kan ikke gå ud fra stregerne på en digital test, det er derfor den er digital, den aflæser selv de streger der kommer og tjekker dem. 
mener faktisk at have læst de digitale skal have 3 streger for at være positive… 

det giver ingen mening at skille en digital test ad.. hvis du vil se stregerne så køb en almindelig test

Anmeld Citér

12. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den digitale er lavet anderledes end den almindelige test, der er altid to streger. Så den er desværre negativ, du kan prøve at Google det. Man skal ikke skille teste ad

Har bare set en video hvor at der bliver bevist er der nemlig ikke er altid 2 streger. Den ene bliver taget med vand og den anden med positiv urin

Anmeld Citér

12. december 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Du kan ikke gå ud fra stregerne på en digital test, det er derfor den er digital, den aflæser selv de streger der kommer og tjekker dem. 
mener faktisk at have læst de digitale skal have 3 streger for at være positive… 

det giver ingen mening at skille en digital test ad.. hvis du vil se stregerne så køb en almindelig test

Ved godt man nok ikke skal skille sådan en ad. Tror bare jeg var nysgerrig på hvad der var inde i sådan en , og så blev jeg bare mere forvirret  fordi det nemlig var test stregen som var der og ikke kontrol stregen 

Anmeld Citér

12. december 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Ja har godt hørt at der burde være 3 streger på sådan en. Men igen har også set nogle videoer hvor der står positiv og så bliver den åbnede hvor der kun er 2.. men jeg ved det sku ikke det er første gang jeg bruger sådan en. Tror bare jeg tager en almindelig en her i morgen tidlig 

Anmeld Citér

12. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Ja har godt hørt at der burde være 3 streger på sådan en. Men igen har også set nogle videoer hvor der står positiv og så bliver den åbnede hvor der kun er 2.. men jeg ved det sku ikke det er første gang jeg bruger sådan en. Tror bare jeg tager en almindelig en her i morgen tidlig 

Ja.. 

nytter ihvertfald intet at skille en digital ad hele pointen er man slipper for at tolke på streger. 
har altid selv bekræftet en streg jeg var i tvivl om ved at tage en digital og den har aldrig været forkert. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.