Ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2023

Anonym trådstarter

Hej. 
Jeg er gravid 4+2, jeg er allerede begyndt at skal op og tisse om natten, det begyndte min krop på allerede for 1 uge siden! Men de nætter hvor jeg ikke skal op og vågner kl. 6 og er ved at tisse i bukserne, så får jeg så ondt i min mave/underliv bagefter i et godt stykke tid! Er der nogen der ved om det er normalt? 

Døjer ofte med ondt i underlivet, er det normalt så tidligt? Er skide bange for at miste det lille ønskebarn! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Har jeg i perioder oplevet uden at være gravid har aldrig fundet årsagen men mistænker jeg har drukket for meget sidst på eftermiddagen/aftnen i forhold til normalt. 

Tænker når du er så tidligt i graviditeten hvis det skulle være fra det, må det være grundet hormoner.. jeg er 36+4 i dag og har en sjælden gang i mellem opvågninger om natten hvor jeg skal på wc, men igen kun hvis jeg drikker en masse om aftnen

Anmeld Citér

11. december 2023

Anonym

Lyder lidt  som blærebetændelse 

Anmeld Citér

11. december 2023

Anonym

Sådan har jeg haft det i alle mine gravditeter, det er kommet on/off. Bliv tjekket for blærebetændelse for at udelukke det, symptomerne er anderledes når man er gravid

Tissestrængen går formentlig over, hos mig har jeg tisset meget i starten også er det gået over og kommet igbe i 3. Trimester

Anmeld Citér

12. december 2023

Staz

Jeg oplevede, at jeg skulle tisse hele tiden allerede fra 3+3, og det varede i omkring en uge. Samtidig havde jeg også sådan en murrende følelse. Jeg er nu 6+2, og jeg så hjerteblink i går. Tissetrangen er ovre, og den murrende fornemmelse er mere periodisk og kun i nogle få minutter nu.��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.