Bryn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
7 svar
3 synes godt om
8. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hej! 
Hvad kan i anbefale til at farve bryn? 
jeg er ikke tilfreds med den nuværende jeg har, farven er kun pæn et par dage og så ser det bare sølle ud.. nogen gode anbefalinger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Har ikke god erfaring med hjemmefarve. Det bruger jeg kun hvis jeg er i spare-mode len det holder sgu ikk så længe.. Synes faktisk at frisører og kosmetologers farvning  holder længere, hvilket i sidste ende bliver billigere end at gøre det selv fordi det holder længere.. Alternativt kan du prøve semi-permanent øjenbrynstatovering der holder et par år (mener jeg) Har to veninder der har det og det er slet ikke ekstremt og optegnet, som man kunne forestille sig. Det er faktisk rigtig pænt.  Men der skal man nok finde et ordentligt sted så man ikke ender med skovsnegle looket

Anmeld Citér

8. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Minime2018 skriver:

Har ikke god erfaring med hjemmefarve. Det bruger jeg kun hvis jeg er i spare-mode len det holder sgu ikk så længe.. Synes faktisk at frisører og kosmetologers farvning  holder længere, hvilket i sidste ende bliver billigere end at gøre det selv fordi det holder længere.. Alternativt kan du prøve semi-permanent øjenbrynstatovering der holder et par år (mener jeg) Har to veninder der har det og det er slet ikke ekstremt og optegnet, som man kunne forestille sig. Det er faktisk rigtig pænt.  Men der skal man nok finde et ordentligt sted så man ikke ender med skovsnegle looket

Ja havde overvejet det men det er nemlig det med resultatet for ville være surt at få lavet noget semi permanent som man så er ked af

førhen tog jeg også i salon.. men har simpelthen ikke tiden da jeg ikke lige har nogen der kan tage den lille imens. Så det er bare nemmere at gøre selv hjemme.. men er jo en jungle af en anden verden at skulle finde en god farve 

Anmeld Citér

8. december 2023

Minime2018

*.* skriver:

Ja havde overvejet det men det er nemlig det med resultatet for ville være surt at få lavet noget semi permanent som man så er ked af

førhen tog jeg også i salon.. men har simpelthen ikke tiden da jeg ikke lige har nogen der kan tage den lille imens. Så det er bare nemmere at gøre selv hjemme.. men er jo en jungle af en anden verden at skulle finde en god farve 

Jeg har siddet med min den lille på skødet imens. Med en sød baby er der altid mange der vil smile og dikkedikke imens man får lagt farven og når den tørres af. Det er jo kun ca 2-3 minutter ud at hele behandlingen og i ventetiden kan man selv aktivere. men hey prøv da lige researche på semi permanent. Og bare tage en snak med nogen om hvad de kan anbefale/tilbyde

Anmeld Citér

8. december 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv

Jeg har fået tattoveret mine altså det semi permanente og jeg elsker det 

har også fået eyeliner Tattoveret

jeg bruger så fra Beautycos refectocil som farve til mine bryn og den virker og er fantastisk

Anmeld Citér

8. december 2023

Minime2018

Nelliespurv skriver:

Jeg har fået tattoveret mine altså det semi permanente og jeg elsker det 

har også fået eyeliner Tattoveret

jeg bruger så fra Beautycos refectocil som farve til mine bryn og den virker og er fantastisk

altså du farver selv selvom du har fået semipermanent? Eller er det først når farven begynder aftage du hjemmefarver? Hvor længe holder din semipermanente?

Og hvordan fungerer det med eyeliner. Det ku fanme være nice at få lavet 

Anmeld Citér

8. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Minime2018 skriver:

Jeg har siddet med min den lille på skødet imens. Med en sød baby er der altid mange der vil smile og dikkedikke imens man får lagt farven og når den tørres af. Det er jo kun ca 2-3 minutter ud at hele behandlingen og i ventetiden kan man selv aktivere. men hey prøv da lige researche på semi permanent. Og bare tage en snak med nogen om hvad de kan anbefale/tilbyde

Hun er sød men 18 måneder og har krudt i rumpen men må prøve at høre i salonen lidt længere oppe af gaden om de er friske på udfordringen!

Anmeld Citér

8. december 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Minime2018 skriver:

altså du farver selv selvom du har fået semipermanent? Eller er det først når farven begynder aftage du hjemmefarver? Hvor længe holder din semipermanente?

Og hvordan fungerer det med eyeliner. Det ku fanme være nice at få lavet 

Jamen jeg er lyshåret og derfor lyse bryn 

jeg får lavet powder brows fordi jeg mangler ikke hår men mere det look, jeg elsker mine men for at fuldende det farver jeg dem

eyeliner gør lidt ondt at få lavet men bestemt rigtig godt bagefter og den behøver man ikke genopfriske hvert år som brynene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.