Veninde i nød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2023

Anonym trådstarter

Jeg har en veninde som pt opholder sig et sted hvor få ved det. Hun er flygtet fra er voldeligt forhold med sine 2 børn og de mangler alt til julen. Har prøvet søge hjælp til hende på nogle Facebook grupper. Nogle der kender til steder man kan søge ??   Jeg er nød til at søge for hende da hun opholder sig et hemmeligt sted så tænker ikke de forskellige organisationer kan hjælpe. Måske nogle herinde har godt råd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som pt opholder sig et sted hvor få ved det. Hun er flygtet fra er voldeligt forhold med sine 2 børn og de mangler alt til julen. Har prøvet søge hjælp til hende på nogle Facebook grupper. Nogle der kender til steder man kan søge ??   Jeg er nød til at søge for hende da hun opholder sig et hemmeligt sted så tænker ikke de forskellige organisationer kan hjælpe. Måske nogle herinde har godt råd

Selvom hun er på hemmeligt sted kan hun godt søge julehjælp hos forskellige organisationer. Det bliver ikke leveret og adresse oplyses derfor ikke.man afhenter selv hvis man udtages. Og det kan du jo så hjælpe med hvis det er. 

ellers er der facebook gruppen “vi er til for at hjælpe hinanden” eller “julehjælp til de trængende 2023” 

Anmeld Citér

8. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selvom hun er på hemmeligt sted kan hun godt søge julehjælp hos forskellige organisationer. Det bliver ikke leveret og adresse oplyses derfor ikke.man afhenter selv hvis man udtages. Og det kan du jo så hjælpe med hvis det er. 

ellers er der facebook gruppen “vi er til for at hjælpe hinanden” eller “julehjælp til de trængende 2023” 

Tak vil jeg undersøge med det samme men har søgt i diverse Facebook

Anmeld Citér

9. december 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Facebook-gruppen ‘hjælp til sårbare (psykisk/fysiske voldsramte)’ er en velfungerende gruppe til præcis den målgruppe 

Anmeld Citér

9. december 2023

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Facebook gruppen 

"Næstekærlighed og sammenhold" 

De har både psykologer, økonomiske hjælpere og social rådgivere til at hjælpe.

Der kan hun sagtens søge hjælp anonymt, ved at skrive til Thomas affeldt.

Anmeld Citér

9. december 2023

Anonym trådstarter

Tusind tak for hjælpen min veninde og jeg vil prøve tage kontakt til de grupper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.