Sagen er den, at vores hund på næsten 12 år, er blevet syg. Vi har fået tid til dyrlægen idag.
Men... Jeg har mistet mit job for et år siden og endnu ikke fundet et nyt desværre, da jeg blev fyret gik jeg ned med angst og depression og kom derfor på sygedagpenge.
Min mand tjener ikke så meget, og da vi har tre børn, hus og lån, ja så lever vi virkelig sparet for tiden (det vender forhåbentlig igen).
Men nu vores hund blevet syg og vi vil selvfølgelig ikke have vores økonomi rammer hunden. (Vi elsker virkelig vores hund, og har altid haft råd til at have hund indtil nu).
Men ville i tage lån for at betale dyrlæge hvis det viser sig at blive meget dyrt?
Eller ville i givet en hund på næsten 12 år fred og ikke tage lån ?
Min mand og jeg er nemlig meget uenige, jeg er slet ikke klar til at sige farvel men kan godt forstå min mands synspunkt og han ikke ønsker yderligere gæld.
Men åh det er hårdt, for synes jo også det ville være forfærdeligt hårdt for vores børn og så lige i juletiden (ikke at der nogensinde ville være et godt tidspunkt at miste et "familiemedlem" i). 
Håber virkelig på en god tone i denne tråd, for det sidste jeg har brug for, er at blive slået i hovedet.
Anmeld
Citér