Er denne test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.205 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2023

Anonym trådstarter

Er denne test positiv ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Er denne test positiv ?

Kom til at trykke ja fordi jeg så stregen fra baby logoet. Men nej den er negativ. 

Anmeld Citér

7. december 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Kom til at trykke ja fordi jeg så stregen fra baby logoet. Men nej den er negativ. 

Ja kan godt forstå. Kom til at sætte logo på . Det blokere bare vildt meget for stregen - har lavet et nyt opslag hvor man kan se det meget tydligere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. december 2023

Anonym

Når du har brug for at putte filter på for at se en streg eller for at få andre til at se en streg, så betragt den som negativ prøv igen om 2 dage, hvor langt er du? 

Anmeld Citér

8. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når du har brug for at putte filter på for at se en streg eller for at få andre til at se en streg, så betragt den som negativ prøv igen om 2 dage, hvor langt er du? 

Har lagt 2 billeder op en med og en uden filter. Synes man kan ane en streg på dem begge. Men er ikke sikker på om det skyggestreg eller ej. 

jeg burde være 2+3 mener jeg . Er ikke helt sikker . Det er gået en uge efter æggeløsning og menstruation d. 17 cirka 

Anmeld Citér

8. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Den er negativ.

Anmeld Citér

8. december 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Har lagt 2 billeder op en med og en uden filter. Synes man kan ane en streg på dem begge. Men er ikke sikker på om det skyggestreg eller ej. 

jeg burde være 2+3 mener jeg . Er ikke helt sikker . Det er gået en uge efter æggeløsning og menstruation d. 17 cirka 

2+3 er aaaaalt for tidligt at teste. Du er dårlig nok gravid på det her tidspunkt uanset hvad. 
læg testene på hylden og vent med at test igen til du er minimum 3+3

Anmeld Citér

8. december 2023

Hanspige

Anonym skriver:

Du er 2+0 ved ægløsning uanset hvad. Så hvis det er en uge siden, er du 3+0

Anmeld Citér

8. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

De er negative og er du kun 2+3 så er du heller ikke gravid endnu. Ægget har ikke sat sig fast 3 dage efter ægløsning du er 2+0 når du har ægløsning 

Anmeld Citér

8. december 2023

Anonym

De er da slet ikke negative  

Den er da så tydelig den streg. ? 

Specielt når man kan se den stadig er meget Lyserød når farven lige er faldet på plads er den sikkert mere positiv  

Forsigtigt tillykke det er stadig enormt tidligt. Men to streger er der hvertfald. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.