Vi booker oftest via fx spies, med fly, transport til/fra lufthavnen og hotel samt eventuelt oplevelser og ture de udbyder. Vi tilkøber altid all inclusive så der er mad på hotellet og drikkevarer/is hvis man ikke gider ud og spise. Spies er gode med børn og har familieshows på familie hotellerne, skattejagt, ansigtsmaling mm.
Derudover betaler vi jo så når vi er ude, transport rundt, mad mm.
1 uge går sindssygt stærkt så vil kraftigt anbefale minimum 10 dage.
Priserne variere meget efter sæson og destination. Ville nok sætte mig og undersøge hvad der giver mening for jer, passer vejret jer? Er der nogen kulturelle oplevelser for jer? Læs om de forskellige steder og find så eventuelt et rejseselskab så i slipper for det omstændige ved at skulle booke fly, hotel og sørge for transport.
Første gang jeg rejste alene med min søn, var det fantastisk bare at kunne tage pas og billetter og sætte sig på flyet og så afsted. Alt var booket og klaret fra Spies’ side.
Jeg har rejst meget, primært til varme destinationer.
vi har været glade for at rejse til usa, Grækenland, Spanien/ og de spanske øer.
england er også fint, med mange kulturelle oplevelser og historie - men vejret er meget det samme som her.
Island er også utrolig smukt! Hvis man gerne vil ud i naturen og opleve den.
Polen har også meget kultur, særligt deres kirker er anbefalings værdige at opleve! Krakow var vi meget imponerede over.
Held og Lykke med det 

Anmeld
Citér