Hej,
Jeg har min søn på snart 11 uger. Om dagen er han den gladeste lille fis, der både smiler, pludre, snakker og spjætter med hele kroppen.
Vi går i seng mellem 20 og 21 hver dag hvor han tager det første søvntræk på 4-5 timer. Efter der er det et rent mareridt. Han presser og presser, græder og skriger som om han virkelig skal af med noget, men ikke kan. Han presser så meget at hans navle buler ud. Jeg er oppe med ham 3-4 gange indenfor få timer hvor jeg massere og laver tumlastik og nogle gange prutter han til højre og venstre, laver en ordentlig bæ og andre gange er der ingenting. Jeg bøvser ham af efter måltider. Hvad kan jeg gøre ? Og hvad er det ?
Karis svar
Kære Mor,
Umiddelbart tænker jeg, det er et reelt maveproblem, som du beskriver det. I hvert fald hvis du oplever, han får de bedre de nætter, han 'laver en ordentlig bæ'? Den information mangler jeg ;-)
I så fald synes jeg, du skal tage ham til en zoneterapeut med speciale i spædbørn, der er god sandsynlighed for, at en sådan vil kunne hjælpe. Tidligere var der en zoneterapeut i ekspertpanelet herinde, jeg kunne sende dit spørgsmål videre til, men det ser ikke ud som om der er nogen her længere.
Held & lykke med det, og skriv endelig igen, hvis du er i tvivl om noget!
Bedste hilsner
Kari
Kari tilbyder grundig undersøgelse, kiropraktisk behandling og vejledning af ovennævnte problemer. Hun har klinik i Kolding, men har et godt kendskab til andre børnekiropraktorer rundt om i landet, og kan derfor henvise til en kiropraktor tæt på dig.
Se Karis hjemmeside: FlicFlac.dk
Anmeld
Citér