Mavesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har siden natten til igår haft mavesmerter der er konstante. Jeg har ingen diarre eller opkastninger haft. Det føles som om hele min mave snurrer rundt og det er bare ubehageligt Jeg har meldt mig syg på arbejde pga det. Jeg kan godt sove for smerterne og også gå rundt, men det er stadig ubehageligt. Jeg har min mens, men det er slet ikke smerter forbundet til det. Forstoppet er jeg heller ikke. Jeg begynder at syntes, at det er underligt Google hjælper mig heller ikke, da alt nærmest er forbundet med diarre og/eller opkastninger hvilket jeg ikke har. Jeg har ej heller ingen feber… Og nej, jeg er heller ikke gravid. Smerterne lokaliseres i midten og nederst af maven. Nogen bud på hvad det kan være? Hvis det fortsætter kontakter jeg selvfølgelig min læge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2023

Anonym

Der er et hav af baktusser der florerer for tiden. Omgangssyge er ikke altid lig med opkast. Jeg selv får fx aldrig opkast når jeg har omgangssyge det kommer kun fra nr 2. Men har også prøvet hvor det startede med mavesmerter. 

Anmeld Citér

7. december 2023

Anonym

Jeg synes du skal kontakte lægen uanset hvad, du er jo bekymret i og med du laver et opslag og ingen er læger herinde og kan svare dig på det. Mavesmerter kan være 1000 forskellige ting og ret så alvorlige også

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.