Pludselig dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.890 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2023

Anonym trådstarter

I går, efter samleje, mærker jeg pludselig en stærk trang til at komme på toilettet. Det er helt tyndt som vand og kulsort. Det har ikke været sådan i løbet af dagen.

Dette fortsætter hele natten, hvor jeg er på toilettet ca. en gang i timen. Her til morgen, er det der stadig og jeg begynder at få rigtig ondt i maven.

Hvad pokker kan det være?

Jeg havde æl søndag eller mandag, men tænker ikke, at det har noget at sige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2023

Anonym

Jeg synes du skal give lægen et kald, sort afføring eller opkast kan være fordi der er blod i. Det kan helt sikkert også være ufarligt ø, men jeg ville helt sikkert ringe til dem!

Det kan fx være tegn på mavesår

Og net tænker ikke det har noget med ægløsning eller lignende at gøre, ikke når farven er ændret.

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes du skal give lægen et kald, sort afføring eller opkast kan være fordi der er blod i. Det kan helt sikkert også være ufarligt ø, men jeg ville helt sikkert ringe til dem!

Det kan fx være tegn på mavesår

Og net tænker ikke det har noget med ægløsning eller lignende at gøre, ikke når farven er ændret.

Tak for svar. Jeg holder lige øje med det og ringer senere, hvis det fortsætter.

Anmeld Citér

6. december 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv

Der er rigtig meget omgangssyge i omløb/ dårlig mave 

så måske bare det og ikke så meget med cyklus at gøre

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

Nelliespurv skriver:

Der er rigtig meget omgangssyge i omløb/ dårlig mave 

så måske bare det og ikke så meget med cyklus at gøre

Tak for svar. Jeg håber "bare", at det er det.

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym

Sådan havde jeg det for et par uger siden, det var roskildesyge. Jeg var indlagt grundet komplikationer efter min fødsel og fik taget en prøve der er meget i omløb. 

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det for et par uger siden, det var roskildesyge. Jeg var indlagt grundet komplikationer efter min fødsel og fik taget en prøve der er meget i omløb. 

Øv! Håber du har fået det bedre og det "bare" er det jeg har. Jeg kaster ikke op, men har lidt kvalme.

Anmeld Citér

6. december 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Der er rigtig mange som ligger hvor det kommer både den ene og anden vej for tiden , så tænker det nok bare er omgangssyge 

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Der er rigtig mange som ligger hvor det kommer både den ene og anden vej for tiden , så tænker det nok bare er omgangssyge 

Pyha! Det må gerne forsvinde hurtigst muligt. Min mave gør SÅ ondt.

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym

Hele min familie har været syge med ondt i maven og tynd afføring. Det var så slemt. Heldigvis efter en uge er vi friske igen. God bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.