Anonym skriver:
Nej desværre. Derfor har jeg forsøgt mig at tracke med tests, de forbliver dog lige positive 
Jeg har tænkt at kontakte min læge og høre dem, men når jeg googler, kan jeg jo læse mig til, at der forsat kan være HCG tilstede. Synes bare mine tests burde være blevet svagere?
En ting er sikkert. Du har stadig en høj mængde af HCG i kroppen og det er vigtigt at få undersøgt om det falder som forventet eller om der kan sidde en rest tilbage i livmoderen.
Jeg oplevede en missed abortion i august. Efter medicinsk behandling, blev jeg indlagt til observation, da jeg mistede rigtig meget blod.
De scannede og sagde at alt var fint, men at jeg stadig havde en blodansamling i livmoderen.
En uge efter var jeg til kontrol. Jeg måtte selv ringe derud, da de havde "glemt" mig. Da jeg næsten ikke havde blødt efterfølgende, ville de i første omgang ikke scanne mig igen.
Jeg nægtede at gå uden en scanning og det var godt, at jeg var stædig. Der var først en læge og en studerende der scannede. De snakkede hen over mit hoved og jeg kunne mærke at noget var galt. Da de tilkaldte overlægen blev jeg bekymret.
Det viste sig, at jeg stadig havde restvæv siddende og måtte derfor igennem et kirurgisk indgreb, for at få fjernet det sidste væv.
Så hold ved og vær stædig, så du kan blive undersøgt.
Anmeld
Citér