Tegn op til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2023

Anonym trådstarter

Hej! 
hvilke tegn oplevede i, op til en uges tid op til fødslen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2023

HilliHallo

Ingen tegn overhovedet før første ve. 

Tre fødsler 

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

De eneste tegn på fødsel er veer eller vandafgang

Mit vand gik spontant 4 uger før første gang, ingen tegn før. 

Mine veer startede 1 uge over termin anden gang, havde haft tegnblødning, slimprop som gik hver anden dag og modningsveer i 4 uger før. Så det er ikke tegn på snarlig fødsel

Anmeld Citér

4. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg kunne ikke komme af med urin. Fik voldsom væskeobhobning i fødder og ben. 2 døgn inden jeg fødte, fik jeg dårlig mave og kastede op.

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

Tegnblødning og veer kort efter begge gange

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym trådstarter

Hvordan oplevede i tegnblødning jer der har oplevet det? 

Jeg er begyndt, at have meget sarte slimhinder åbenbart.. efter sex bløder jeg (har jeg ALDRIG gjort før) og ikke sådan dryp dryp; men et plask! Var på FG og blive tjekket for blev død forskrækket over alt det blod!! Men de siger det stammer fra livmoderhalsen og baby har det fint, men de synes også det var meget blod pga “kontaktblødning”. 
Synes bare det er mærkeligt.. og tænker om det kan være fordi der sker så meget dernede og er ved at være snart? 
jeg har i dag oplevet at have nogen mærkelige plukkeveer men de sidder sådan fra hofte til hofte hen over maven/livmoderen og strammer GODT til, slipper lidt, strammer igen og fortsætter sådan. Lagde mig og sov lidt pga af det for at slappe af, men vågnede af det strammede så slemt. 
til aften er det ikke så galt nu det har været væk nogen timer. fik et jag i lysken for en times tid siden men ellers intet.. og så har jeg bare virkelig meget udflåd (undskyld detaljerne) som i at jeg blev i tvivl om jeg havde tisset i bukserne og render på wc hele tiden fordi jeg kan mærke baby “skruer” sig ned og får mast min blære så jeg skal tisse.. 

er det bare glæden ved at være sidst i graviditeten?

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan oplevede i tegnblødning jer der har oplevet det? 

Jeg er begyndt, at have meget sarte slimhinder åbenbart.. efter sex bløder jeg (har jeg ALDRIG gjort før) og ikke sådan dryp dryp; men et plask! Var på FG og blive tjekket for blev død forskrækket over alt det blod!! Men de siger det stammer fra livmoderhalsen og baby har det fint, men de synes også det var meget blod pga “kontaktblødning”. 
Synes bare det er mærkeligt.. og tænker om det kan være fordi der sker så meget dernede og er ved at være snart? 
jeg har i dag oplevet at have nogen mærkelige plukkeveer men de sidder sådan fra hofte til hofte hen over maven/livmoderen og strammer GODT til, slipper lidt, strammer igen og fortsætter sådan. Lagde mig og sov lidt pga af det for at slappe af, men vågnede af det strammede så slemt. 
til aften er det ikke så galt nu det har været væk nogen timer. fik et jag i lysken for en times tid siden men ellers intet.. og så har jeg bare virkelig meget udflåd (undskyld detaljerne) som i at jeg blev i tvivl om jeg havde tisset i bukserne og render på wc hele tiden fordi jeg kan mærke baby “skruer” sig ned og får mast min blære så jeg skal tisse.. 

er det bare glæden ved at være sidst i graviditeten?

Det er bare glæden ved at være mod slutningen, det er helt normalt og det er bare hårdt for kroppen til sidst. 

Min tegnblødning var mild, men det er ikke tegn på fødsel. De eneste tegn er som sagt veer eller vandafgang. En optakt kan vare maaange uger.

Anmeld Citér

5. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er bare glæden ved at være mod slutningen, det er helt normalt og det er bare hårdt for kroppen til sidst. 

Min tegnblødning var mild, men det er ikke tegn på fødsel. De eneste tegn er som sagt veer eller vandafgang. En optakt kan vare maaange uger.

Tak for svar

Jeg er meget roligere nu. Baby må meget gerne blive til termin

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.