Hvordan oplevede i tegnblødning jer der har oplevet det?
Jeg er begyndt, at have meget sarte slimhinder åbenbart.. efter sex bløder jeg (har jeg ALDRIG gjort før) og ikke sådan dryp dryp; men et plask! Var på FG og blive tjekket for blev død forskrækket over alt det blod!! Men de siger det stammer fra livmoderhalsen og baby har det fint, men de synes også det var meget blod pga “kontaktblødning”.
Synes bare det er mærkeligt.. og tænker om det kan være fordi der sker så meget dernede og er ved at være snart?
jeg har i dag oplevet at have nogen mærkelige plukkeveer men de sidder sådan fra hofte til hofte hen over maven/livmoderen og strammer GODT til, slipper lidt, strammer igen og fortsætter sådan. Lagde mig og sov lidt pga af det for at slappe af, men vågnede af det strammede så slemt.
til aften er det ikke så galt nu det har været væk nogen timer. fik et jag i lysken for en times tid siden men ellers intet.. og så har jeg bare virkelig meget udflåd (undskyld detaljerne) som i at jeg blev i tvivl om jeg havde tisset i bukserne
og render på wc hele tiden fordi jeg kan mærke baby “skruer” sig ned og får mast min blære så jeg skal tisse..
er det bare glæden ved at være sidst i graviditeten?
Anmeld
Citér