Til jer mellem 35 og 40 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe var du om at blive gravid da du blev ældre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.439 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2023

Anonym trådstarter

Hvor længe var I om at blive gravide? Og havde I børn fra tidligere i livet?

Jeg er selv 37, og vil gerne have flere børn. Har to børn fra tidligere forhold som jeg fik på naturligvis i tyverne, og er nysgerrig på om jer der har fået børn i en ældre alder har skulle prøve længere tid senere i livet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2023

Anonym

Jeg har to børn på 14 og 15 år. Jeg blev gravid som 39 årig i første hug, der dog endte i en missed aborten( gået i stå ved 8 uger)  som kroppen selv klarede i uge 12 ( ingen kirurgi eller piller). Derefter blev jeg gravid efter 7 måneder og hun er i dag 16 måneder.

Anmeld Citér

4. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har ikke stemt. Ja har børn men de er alle fra samme far (som er min mand nu på 14 år ) 

vi har 3 børn sammen, 2 piger på 9 år og 5 år, og vores lille engel dreng døde i min mave under et døgn før jeg fødte ham. Det var september sidste år og jeg var 41+5 da jeg fødte ham. 

så i januar i år bliv jeg hurtig gravid efter vi begyndte at forsøg igen. Bliv gravid på nr 2 cyklus men i uge 8 konstateret de at det var udenfor livmoderen og bliv opereret samme dag og fik desværre fjernet højere æggeleder. Siden maj har vi prøvet at blive gravid igen men ikke er lykkedes endnu. Jeg er lige kommet i cyklus nr 8. Jeg vil nok ha blivet gravid for læsngst hvis ikke mit højere æggeleder bliv fjernet. 
jeg er forresten 35 år og min mand 34 år

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

Jeg blev gravid som 36 årig, havde lige smidt p pillerne så nåede ikke at få menstruation. Det var dog en biokemisk graviditet, men blev gravid igen lige efter. Og blev gravid i første forsøg igen son 39 årig.

Så ingen problemer her trods "høj" alder og overvægt

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

Altså, jeg er nu gravid, men det var ikke meningen, vi er dog meget glade

Jeg er 38, har PCO, og har et barn i forvejen, på snart 10. Vi beskyttede os som vi plejer (kondom), og alligevel blev jeg gravid første gang vi var sammen efter jeg kom hjem fra en måneds ferie. Jeg havde helbredsmæssigt fået det rigtig godt i løbet af sommeren, psykisk og fysisk, tabte mig næsten 10kg siden vinteren, så min krop var åbenbart super klar. Det var også sådan det gik med at blive gravid sidst - jeg havde ændret kost, var glad, havde været på en dejlig ferie, og bum, så skete det 

Anmeld Citér

4. december 2023

Tullebadulle

Anonym skriver:

Jeg er selv 37, og vil gerne have flere børn. Har to børn fra tidligere forhold som jeg fik på naturligvis i tyverne, og er nysgerrig på om jer der har fået børn i en ældre alder har skulle prøve længere tid senere i livet?

Du har ca. 15 pct. sandsynlighed pr måned ved regelmæssig sex. Du kan ikke bruge 4-6 positive eller negative historier til noget.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

Tullebadulle skriver:

Du har ca. 15 pct. sandsynlighed pr måned ved regelmæssig sex. Du kan ikke bruge 4-6 positive eller negative historier til noget.  

Omvendt er statisk også blot statistik og siger ikke nødvendigvis noget om lige præcis DIG :-)

Anmeld Citér

4. december 2023

Tullebadulle

Anonym skriver:

Omvendt er statisk også blot statistik og siger ikke nødvendigvis noget om lige præcis DIG :-)

Korrekt … men det siger mere end 5 tilfældige historier. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

40 og 44 og første forsøg. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

40 og 44 og første forsøg. 

På naturlig vis? Eller med hjælp?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.