Hvor shopper i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.196 visninger
11 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hej! 
Jeg er virkelig blevet forfærdelig til at få købt tøj til mig selv.. ville gerne have skiftet en masse ud, men kan slet ikke finde noget hvor jeg tænker “wauw” (og har kigget i 1 års tid nu&hellip 

har før købt tøj via zalando eller Buch Copenhagen, lidt i creme fraiche men er ikke særlig vild med kvaliteten.. 

Hvor køber i tøj? 
Og hvordan genopfrisker i jeres garderobe når i er kørt sur i basics og halvdelen af garderoben er sort/hvid..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er glad for only, Zalando og Ellos. Og Halara når jeg køber bukser. - deres jeggings er de bedste jeg nogensinde har prøvet!

Jeg har efter et stort vægttab (over 30 kg) været nødt til at opdatere min garderobe, og jeg kan se at jeg har købt en del fra only. Både direkte fra deres side, men også gennem både Zalando og Ellos.

Anmeld Citér

3. december 2023

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har også været dårlig til at få købt til mig selv. Sidst jeg købte var det fra only virkelig lækre bukser.

Før det var det altid vero moda men er ikke vild med den nye stil der er kommet der. 

Anmeld Citér

4. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
anna111 skriver:

Jeg har også været dårlig til at få købt til mig selv. Sidst jeg købte var det fra only virkelig lækre bukser.

Før det var det altid vero moda men er ikke vild med den nye stil der er kommet der. 

Det er nemlig det jeg ofte oplever når jeg endelig kigger.. (og ender så med at købe til alle andre end mig )

synes især der er meget cropped.. nu er jeg højgravid efterhånden så det i sig selv vil se komisk ud.. men føler generelt jeg er for gammel til den slags

Anmeld Citér

4. december 2023

Tullebadulle

4. december 2023

Carina:-)

Mest sofie schnoor. 

På deres egen side. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

Zara og HM har nogle flotte ting synes jeg. 

Anmeld Citér

4. december 2023

Anonym

NA-KD.com og Nelly.com - har fået nogle fine hverdagskjoler og jeans derfra.

Anmeld Citér

4. december 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg shopper enten på Zalando eller Magsin. Jeg går en del op i kvalitet og køber hellere dyrere ting, der holder (sig pæne) længere.

Anmeld Citér

4. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Panther skriver:

Jeg shopper enten på Zalando eller Magsin. Jeg går en del op i kvalitet og køber hellere dyrere ting, der holder (sig pæne) længere.

Ja pris og kvalitet hænger ofte sammen.. 

Er bare slem til at købe dyrt til manden og børnene og når det så kommer til mig så hellere spare pengene og kunne forkæle dem  

planen var at skifte garderoben ud når jeg har født, så må jeg holde for øje at de ikke mangler noget og jeg godt må købe til mig selv uden skyldfølelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.