Kan det være en spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2023

Anonym trådstarter

Hej. Jeg testede for en uge siden svagt positiv på flere test. I onsdag tog jeg igen en test, som viste en mere positiv streg. Derudover tog jeg en digital test, som viste at jeg er ca. 4 uger henne. I går fik jeg voldsomt ondt i den nederste del af maven (venstre side), hvortil det også strak sig til min lænd. Senere på dagen fandt jeg ud af, at jeg blødte og dertil fik brunt udflåd. Jeg har stadig brunt udflåd, dog ingen smerter. Jeg har haft flere “knurren” i maven samt en følelse af, at jeg hørte et “blop” falde i vandet, da jeg tissede. Jeg ved ikke om det giver mening, jeg er nok bare forvirret nu.

Jeg ved godt spørgsmålet muligvis er blevet stillet er par gange, men jeg vil gerne høre om der er andre der har haft samme oplevelse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2023

Anonym

Ja og nej, det er umuligt at svare på. Jeg har blødt i alle mine gravditeter, jeg har 2 børn og har mistet 4 gange. 

Jeg ville spørge lægen om blodprøve eller vente til du kan komme til scanning, det er det eneste som kan give dig svar

Anmeld Citér

3. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja og nej, det er umuligt at svare på. Jeg har blødt i alle mine gravditeter, jeg har 2 børn og har mistet 4 gange. 

Jeg ville spørge lægen om blodprøve eller vente til du kan komme til scanning, det er det eneste som kan give dig svar

Tak for dit svar. Da du mistede, hvad var dine symptomer? ❤️

Anmeld Citér

3. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Da du mistede, hvad var dine symptomer? ❤️

Mine symptomer forsvandt efterfulgt af smerter og blødning. Det har været forskelligt i forhold til blødningen, den har været startet med en lille lyserød plet, brunt udflåd og fuld styrke

Jeg har dog blødt 13 uger i træk med mit første barn, så det behøves ikke altid betyde abort

Anmeld Citér

3. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mine symptomer forsvandt efterfulgt af smerter og blødning. Det har været forskelligt i forhold til blødningen, den har været startet med en lille lyserød plet, brunt udflåd og fuld styrke

Jeg har dog blødt 13 uger i træk med mit første barn, så det behøves ikke altid betyde abort

Tusind tak for dit svar. Jeg må kontakte min læge i morgen

Anmeld Citér

6. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Fik du kontaktet lægen? for dig.

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Fik du kontaktet lægen? for dig.

Tusind tak for din tanke - ja, det gjorde jeg. Jeg fik i mandags taget en blodprøve, da jeg forklarede min situation for lægen som mente det muligvis var en GUL. I dag vågnede jeg til et kæmpe blodbad, da jeg havde blødt fra skeden. Jeg skulle til lægen med henblik på min anden blodprøve og fik af samme omgang en tid til lægen. Han undersøgte mig (puls, mængde af tabt blod osv), men kunne ikke sige noget konkret så han sendte mig på gynækologisk akutmodtagelse. Hun tjekkede mig godt og grundigt - ud fra det mente hun, og flere læger, at det blog var en spontan abort, da mine æggestokke så rigtig fine ud. Nu venter jeg på at jeg får svar fra den anden blodprøve med henblik på at graviditetshormonet skal falde. 

Det før ondt, men det er første gang vi prøver, så jeg ser det positivt ift. jeg er meget fertil. Lægerne mente ikke det var GUL, hvilket var min største bekymring. Jeg har stadig lidt ondt og bløder, men det er formentligt tegn på jeg er ved at aborterer

Anmeld Citér

6. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Tusind tak for din tanke - ja, det gjorde jeg. Jeg fik i mandags taget en blodprøve, da jeg forklarede min situation for lægen som mente det muligvis var en GUL. I dag vågnede jeg til et kæmpe blodbad, da jeg havde blødt fra skeden. Jeg skulle til lægen med henblik på min anden blodprøve og fik af samme omgang en tid til lægen. Han undersøgte mig (puls, mængde af tabt blod osv), men kunne ikke sige noget konkret så han sendte mig på gynækologisk akutmodtagelse. Hun tjekkede mig godt og grundigt - ud fra det mente hun, og flere læger, at det blog var en spontan abort, da mine æggestokke så rigtig fine ud. Nu venter jeg på at jeg får svar fra den anden blodprøve med henblik på at graviditetshormonet skal falde. 

Det før ondt, men det er første gang vi prøver, så jeg ser det positivt ift. jeg er meget fertil. Lægerne mente ikke det var GUL, hvilket var min største bekymring. Jeg har stadig lidt ondt og bløder, men det er formentligt tegn på jeg er ved at aborterer

Øv! Det er jeg ked af at høre, men godt at det hele blev tjekket.

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Øv! Det er jeg ked af at høre, men godt at det hele blev tjekket.

Det må man sige. Min nye blodprøve er under minimumsværdien for graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.