Mulig abort 13+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
8 svar
10 synes godt om
3. december 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Ja, som overskriften siger, så er jeg ret urolig lige nu. 

Vi havde en rigtig flot NFscanning i mandags, hvor vi fik at vide, at alt så godt ud.

i løbet af igår har jeg minimalt lyserødt på papiret når jeg tørrer mig. Det bider jeg egentlig ikke mærke i, da jeg ved at det er normalt. Men om aftenen ved toiletbesøg, bliver jeg ret overrasket af mørkerødt slimet blod i kummen og frisk på papiret. Siden har der være lyserødt, friskt blod både i kumme, på papir og i trusseindlæg. Jeg har ikke smerter, og blodet er ikke taget til.

Vagtlægen har henvist mig til gynækologisk undersøgelse og ultralydsscanning imorgen.

Nogen solskinshistorier? Eller ideer om, hvornår jeg kan forvente, at smerterne kommer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Vi havde en rigtig flot NFscanning i mandags, hvor vi fik at vide, at alt så godt ud.

i løbet af igår har jeg minimalt lyserødt på papiret når jeg tørrer mig. Det bider jeg egentlig ikke mærke i, da jeg ved at det er normalt. Men om aftenen ved toiletbesøg, bliver jeg ret overrasket af mørkerødt slimet blod i kummen og frisk på papiret. Siden har der være lyserødt, friskt blod både i kumme, på papir og i trusseindlæg. Jeg har ikke smerter, og blodet er ikke taget til.

Vagtlægen har henvist mig til gynækologisk undersøgelse og ultralydsscanning imorgen.

Nogen solskinshistorier? Eller ideer om, hvornår jeg kan forvente, at smerterne kommer  

Prøv at tag dyb indåndninger og prøv at slappe af så godt du nu kan. Selvom jeg ved det nok mega svært. Men At du bløder betyder ikke at du aborter.  Håber det bedste for dig til scanning imorgen giv os gerne en Update imorgen. Så venter jeg på gode nyheder imorgen forhåbelig

Anmeld Citér

3. december 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg oplevede kraftig blødning få dage efter nf. Vi snakker om at gennemblødte mit tøj ned til knæene, stolen jeg sad på var helt våd af blod og jeg gik med natbind. Et døgn på den måde og jeg troede jo løbet var kørt, men scanning efter to dage viste en levende fis, og den levende fis går altså i skole nu. Har oplevet det flere gange i efterfølgende graviditet også (og den ene graviditet var der også smerter ind over). Jeg bløder åbenbart bare som gravid, men har 7-9-13 ikke aborteret og har en dejlig flok i dag fælles for mine blødninger er at de har været uden klumper, men det har været alt fra lyserødt, brunt til mørkerødt, og så har det føltes som om jeg ud af det blå tisser i bukserne, hvis det har været mere end bare lidt pletter. Én gang kunne de se en lille blodklump på en scanning, men ellers har jeg aldrig fået at vide hvorfor.. 

Men jeg sender dig et kæmpe kram! Det er helt forfærdeligt at stå midt i det! Og ikke vide om man er på vej den ene eller anden vej

Anmeld Citér

3. december 2023

Carina:-)

Jeg blødte både efter NF og Misdannelse skanning. Og fik af vide at nogen gange så provokere det livmoderen at blive skannet ( h is de trykker lidt hårdt) og så kan der komme lidt blødning.  Her har det ikke haft nogen betydning. 

Anmeld Citér

3. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Lambi90 skriver:

Jeg prøvede det samme, da jeg var gravid med min datter. Der skyldes det, at min moderkage lå helt nede foran livmoderhalsen. Jeg var 14+1. Vi tog til selvbetalt kønsscanning 2 dage efter, da jeg ikke kunne holde det ud. Der så alt heldigvis fint ud.

for dig.

Anmeld Citér

3. december 2023

TLO

Jeg har også prøvet det, og her var det er par lidt for fyldte bilkaposer, der satte gang i det. Ringede rædselsslagen til gynækolog (var i fertilitetsbeh.) og fik ordineret sofa-tid. Scanningen viste alt var fint

Anmeld Citér

3. december 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg blødte igennem halvdelen af min graviditet med min den ældste, kom tit op til skanning bare for lige at holde øje og det lyder som samme slags blødning som dig. 

Anmeld Citér

3. december 2023

Lambi90

Tusind tak for jeres historier

Vi håber på det bedste imorgen, og skal nok huske at bringe en opdatering

Jeg løfter stadig meget på vores næsten 14kg tunge dreng, så jeg er også bange for, om det kan have bidraget til blødningen. 

Lige for nu, er situationen uændret Min kæreste har taget alle løft og alt husligt, imens jeg har lagt på sofaen hele dagen.

Anmeld Citér

4. december 2023

Lambi90

Vi er lige kommet hjem fra undersøgelsen. 
Alt er i den skønneste orden, og den lille var helt i hopla.

de kunne ikke finde årsagen til blødningen, men fandt dog svamp, og det giver åbenbart ekstra sarte slimhinder.

Tak igen fordi i fulgte med, og delte jeres historier. Vi er meget lettede herhjemme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.