Tester negativt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2023

Anonym trådstarter

Hej baby

Nu har jeg virkelig googlet og har ikke fundet svar. 

Jeg er igang med 3 baby. Med min datter testede jeg bragende positiv omkring 4+ ved ikke om jeg kunne have testet positiv tidligere da jeg ikke testede mere end to gange med hende. 

Med min søn fik jeg første positiv 3+2 men efter tid og så 3+3 positiv inde for tid. 

Nu er jeg så 3+4 fik igår 3+3 svag positiv tidlig test fra apoteket, men de andre skal jeg skille ad for at se stregen som stadig er svag eller ikke til stede 

Ved godt min mens ikke er kommet endnu og det stadig er tidligt. Men puha mister virkelig håbet når de er så klart negativ og kunne testet tidligt sidste graviditet

Er der nogen herinde som har testet sen positiv selvom med andre graviditeter de kunne teste tidligere? 

Kan alderen have noget at gøre med det altså hvor hurtigt man producere hcg eller hvordan?

INFO: Jeg ved jeg er 3+4 da jeg er insemineret Og ægget var frigivet da jeg blev insemineret  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej baby

Nu har jeg virkelig googlet og har ikke fundet svar. 

Jeg er igang med 3 baby. Med min datter testede jeg bragende positiv omkring 4+ ved ikke om jeg kunne have testet positiv tidligere da jeg ikke testede mere end to gange med hende. 

Med min søn fik jeg første positiv 3+2 men efter tid og så 3+3 positiv inde for tid. 

Nu er jeg så 3+4 fik igår 3+3 svag positiv tidlig test fra apoteket, men de andre skal jeg skille ad for at se stregen som stadig er svag eller ikke til stede 

Ved godt min mens ikke er kommet endnu og det stadig er tidligt. Men puha mister virkelig håbet når de er så klart negativ og kunne testet tidligt sidste graviditet

Er der nogen herinde som har testet sen positiv selvom med andre graviditeter de kunne teste tidligere? 

Kan alderen have noget at gøre med det altså hvor hurtigt man producere hcg eller hvordan?

INFO: Jeg ved jeg er 3+4 da jeg er insemineret Og ægget var frigivet da jeg blev insemineret  

Jeg ved ikke hvor tidligt jeg kunne teste positiv med min første, for jeg testede ikke før 5+3. Der var den så selvfølgelig bragende positiv.

I min anden graviditet testede jeg positiv 3+5, men mistede 6+5.

Med min yngste testede jeg fuldstændig negativ 4+0 (iui-d). 4+3 var der en uuuultra svag streg, der ikke kunne ses ordenligt på billeder. 4+5 kunne stregen ses i udstrakt arm. 
Det passede med at jeg blev sat tilbage både ved tidlig scanning og ved NF, så jeg i følge scanningen var 4+0 da testen var rigtig positiv.

Anmeld Citér

28. november 2023

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Jeg ved ikke hvor tidligt jeg kunne teste positiv med min første, for jeg testede ikke før 5+3. Der var den så selvfølgelig bragende positiv.

I min anden graviditet testede jeg positiv 3+5, men mistede 6+5.

Med min yngste testede jeg fuldstændig negativ 4+0 (iui-d). 4+3 var der en uuuultra svag streg, der ikke kunne ses ordenligt på billeder. 4+5 kunne stregen ses i udstrakt arm. 
Det passede med at jeg blev sat tilbage både ved tidlig scanning og ved NF, så jeg i følge scanningen var 4+0 da testen var rigtig positiv.

Wow utroligt at du alligevel blev sat tilbage når det er iui-d. 

Håber virkelig jeg også bare er sen om at kunne teste positiv 

Anmeld Citér

28. november 2023

MamaGulloev

Anonym skriver:

Wow utroligt at du alligevel blev sat tilbage når det er iui-d. 

Håber virkelig jeg også bare er sen om at kunne teste positiv 

De kaldte det en slow starter. Der var jo ikke tvivl om ægløsningen, men ægget kan have været længe om at sætte sig fast og udviklede sig måske lidt for langsomt i starten. Men resten af graviditeten forløb helt normalt. Hun kom endda på den terminsdato NF fastsatte.

Anmeld Citér

28. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det forstår jeg fuldt ud. Når man først har set at man kan teste tidlig positiv, så miste man en del af håbet når testen er negativ når det på det tidspunkt man føler at man skal kunne teste positiv. Håber for dig at den snart viser 2 streger om et par dage giv os gerne et Update 

Anmeld Citér

28. november 2023

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

De kaldte det en slow starter. Der var jo ikke tvivl om ægløsningen, men ægget kan have været længe om at sætte sig fast og udviklede sig måske lidt for langsomt i starten. Men resten af graviditeten forløb helt normalt. Hun kom endda på den terminsdato NF fastsatte.

Ja okay kan måske være at jeg er så heldig at mine også er slowstarter og det er derfor jeg ikke kan teste positiv endnu. Kæmper virkelig med at holde troen på det

Anmeld Citér

28. november 2023

MamaGulloev

Anonym skriver:

Ja okay kan måske være at jeg er så heldig at mine også er slowstarter og det er derfor jeg ikke kan teste positiv endnu. Kæmper virkelig med at holde troen på det

Jeg håber du får en positiv test om et par dage

Anmeld Citér

28. november 2023

Anonym

Du kan ikke sammenligne dine gravditeter, fordi du har kunne teste positiv før er ikke ensbetydende med at du kan igen eller nogensinde kommer til det. Du danner hcg forskelligt. Jeg har kunne teste positiv 3+1 men det har jeg kun kunne ene gang og jeg har været gravid 5 gange 

Der er stadig masser tid

Er det den test med blå farve du har brugt? For så har det sikkert bare været en skygge, det er de desværre kendt for. 

Anmeld Citér

28. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan ikke sammenligne dine gravditeter, fordi du har kunne teste positiv før er ikke ensbetydende med at du kan igen eller nogensinde kommer til det. Du danner hcg forskelligt. Jeg har kunne teste positiv 3+1 men det har jeg kun kunne ene gang og jeg har været gravid 5 gange 

Der er stadig masser tid

Er det den test med blå farve du har brugt? For så har det sikkert bare været en skygge, det er de desværre kendt for. 

Nej det er de der orange nogen. Og den var tydligt rød. 

Jeg prøver stadig at tænke positivt på at der stadig er en chance men puha det er virkelig svært. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.