Tidlige tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2023

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Er der nogen der har oplevet at have milde mens smerter når i er 2+2 eller er det alt for tidligt at kunne mærke noget som helst?

Hvor tidligt kunne i mærke noget ? Og hvad kunne i mærke? 
Hvor tidligt kunne i teste gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2023

Anonym

Alt alt for tidligt, det du mærker er progesteron som stiger efter ægløsning når du er 2+0 det giver samme symptomer som mens og graviditet. Du kan få symptomer når ægget har sat sig fast for før danner du ikke hcg. 

Anmeld Citér

28. november 2023

Anonym

Ved ikke om det er et symptom men jeg blev oppustet fra ca 2+2 og kunne mærke niv og jag og gør det stadig engang imellem. Om det skyldes graviditet eller ej ved jeg ikke endnu da jeg kun er 3+4 idag og ikke har fået en positiv test endnu

Anmeld Citér

28. november 2023

Æblekind

Jeg havde menssmerter fra 5 dage efter befrugtning, hvor min krop vidste, jeg var gravid. Det var en underlig følelse, som jeg selv prøvede at skubbe væk. Men det var som om, det ikke var min psyke, men min krop, der fortalte mig, at nej, jeg vil ikke få min menstruation... Så jeg vidste, at jeg ville få en positiv test, bare ikke hvornår. Testen blev positiv 3+4 denne gang, som er 3. gang. Med min første testede jeg først ved udebleven mens. Med nr 2 testede jeg positiv 3+2.

Mine symptomer denne gang har været voldsom oppustethed (husker det slet ikke, som så slemt fra de andre gange), kraftige menssmerter, konstant følelse af at skulle på toilet (med nr 2...!), mega overskud indtil 5+0, hvor trætheden kom og kvalme on/off her fra 6+0. 

Kvalmen kom tidligere i de andre graviditeter.

Pøj pøj med din eventuelle graviditet :-)

Anmeld Citér

28. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ved ikke om det er et symptom men jeg blev oppustet fra ca 2+2 og kunne mærke niv og jag og gør det stadig engang imellem. Om det skyldes graviditet eller ej ved jeg ikke endnu da jeg kun er 3+4 idag og ikke har fået en positiv test endnu

Det er progesteron du har mærket som tidligt, det er umuligt med symptomer når man kun er 2+2 for der er man ikke engang gravid

Anmeld Citér

28. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det er progesteron du har mærket som tidligt, det er umuligt med symptomer når man kun er 2+2 for der er man ikke engang gravid

Kan det sagtens det kan også være min ovitrelle sprøjte som gjorde det eller det at da hun scannede mig at det gjorde virkelig ondt så det var efterfølgelse af det. Nobody know. Det interessante er at kroppen en besynderligt ting som gør vi stiller spørgsmålstegn ved mange ting og vi finder aldrig de rigtige svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.