Hedeture 2 trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

Hej jeg er i 2. Trimester og døjer helt vildt med hedeture. Lige pludselig føles det bare som om at jeg har bragende feber og så går det væk igen nogle hedeture varer længere end andre. Jeg føler mig utilpas og har mistet meget energi her på det sidste. For 3 uger siden fik jeg glukose test, alt var fint, blodtryk er lidt for lavt og ellers skulle alt være godt. 

Men jeg har måtte melde mig syg fra job fordi det tager så hårdt på mig. Det startede i weekenden og jeg har ikke haft det sådan ellers, jeg har ingenting døjet med før nu, ellers har alt gået gnidningsfrit. Jeg overvejer at ringe til lægen i morgen. 

Andre der har prøvet samme, og hvad sagde jeres læge/jordmoder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2023

Anonym

Sådan havde jeg det også i 2. Trimester og helt frem til jeg fødte, det var forfærdeligt men helt normalt

Anmeld Citér

27. november 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Anonym skriver:

Sådan havde jeg det også i 2. Trimester og helt frem til jeg fødte, det var forfærdeligt men helt normalt

Okay øv. Synes også det svært at skulle gå på arbejde og have det dårligt.

Var du ved lægen?

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym

Babyi2021 skriver:

Okay øv. Synes også det svært at skulle gå på arbejde og have det dårligt.

Var du ved lægen?

Nej ikke udover de gange jeg skulle, jeg er ikke så pylret så jeg går sjælendt til lægen hehe

Anmeld Citér

27. november 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg havde det også voldsomt varmt de sidste måneder af graviditeten. Fødte sidste vinter, og især om aftenen var den gal. Jeg måtte klæde mig helt af og kampsvedte alligevel, selv om det var efterår/vinter. Jeg gik i sandaler og tynd jakke lige til det sidste. Jeg tror det er meget normalt, og jeg fik ikke tjekket noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.