Menssmerter efter kort mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2023

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Min mens sluttede i går men har fortsat gener i form af ømhed i lænden og underlivet, ømme bryster samt periodisk svimmelhed, kvalme og træthed. Tog en test på en 'tynd stråle' og ved ikke om mine øjne snyder mig, så har brug for ekstra øjne, tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2023

Anonym

Jeg føler at jeg kan fornemme et eller andet. 

Anmeld Citér

27. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Den ser negativ ud 

babyplan er også slem til at lave skyggestreger. 
når du lige har haft mens er det også meget usandynligt du skulle være gravid. 
dine symptomer kan sagtens skylde en hormonel ubalance efter mens eller lign. 

Anmeld Citér

27. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den ser desværre negativ ud

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym

Jeg synes godt jeg kan ane noget, men det er svært at se om det bare er en skygge. Prøv igen om 2 dage, det kan være en ubetydelig blødning du har haft, mens eller blødning pga bio 

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym trådstarter

Tak for svar

Jeg synes jeg aner noget og har aldrig oplevet farve i skyggestreger, selvom jeg har oplevet skygger i babyplans. Men vi prøver ikke lige nu, ret dårlig timing men sker det så sker det. Er ret sikker på det var min mens, men er utrolig svimmel i dag og sover som en sten om natten og som sagt fortsat brystømhed og ondt i lænden. 

Dette er efter tid, ved godt den ikke er gældende, men synes alligevel en skygge med farve efter tid ville være en voldsom skygge...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym

Den ser helt negativ ud. 

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar

Jeg synes jeg aner noget og har aldrig oplevet farve i skyggestreger, selvom jeg har oplevet skygger i babyplans. Men vi prøver ikke lige nu, ret dårlig timing men sker det så sker det. Er ret sikker på det var min mens, men er utrolig svimmel i dag og sover som en sten om natten og som sagt fortsat brystømhed og ondt i lænden. 

Dette er efter tid, ved godt den ikke er gældende, men synes alligevel en skygge med farve efter tid ville være en voldsom skygge...

Men der er jo intet at se?

Svimmel og sover som en sten er vel ikke tegn på graviditet?

Anmeld Citér

27. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

1. Den er efter tid der kan overskudsfarve samle sig. 
2. Babyplan oplever mange inklusive jeg selv den slags streger uden graviditet. 

De symptomer som at du sover tungt osv kan være pga alverdens andre ting (vitamin/mineral mangel, vinterens mørke, stresset periode i dit liv, hormoner osv osv osv..) 

tænker umildbart ikke du er gravid. Men vil du være sikker så prøv med en anden test om et par dage

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym trådstarter

Tja, jeg synes godt jeg kan se noget jo

Svimmelhed og træthed er i den grad almindelige symptomer.. Men jeg lader den ligge her, var ikke ude på en debat, blot ekstra øjne og det fik jeg, tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.