Mor/ barn fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. november 2009

qp

Jeg overvejer, at tage til fotograf med min søn. 

Jeg forestiller mig, 2 billeder af mig og ham sammen og ca 3 forskellige med ham alene.

Meeeen det store spørgsmål er, hvad faen koster sådan noget nu om dage?

Og ikke mindst.... hvordan foregår det?

/qp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Vingummien

Det er så forskelligt alt efter hvor du vælger at få det gjort osv. der hvor vi får det gjort får vi alle de billeder hun tager og så kan man selv vælge hvad for nogen man vil have fremkaldt og så beholde resten på en cd. 300 der for selv fotograferingen og  så er der en ugentlig dag hvor det er gratis. Så søg lidt rundt omkring. Vi går ned i photo care, ikke alle der har fotograf der, men prøv at hør hvis der er en i nærheden af jer

Anmeld

2. november 2009

steph0804

Jeg har lige fået taget billeder af min søn og jeg sammen hos en fotograf, han havde sådan et særligt tilbud hvor han fotograftede og redigerede billederne gratis... normal pris for det hos ham er 550kr og så billederne oveni.
Vi fik taget billederne hvor min søn var uden tøj og jeg med bar ryg/arme og skuldre... de blev fantastisk flotte, meget intime og nærværende.

Anmeld

3. november 2009

qp

Tak for jeres svar...  

Kender i evt en god billig en i Kbh?

Anmeld

3. november 2009

qp

Har liiige fundet en go en (tror jeg)....

http://www.on-location.dk/

Anmeld

3. november 2009

Ansemusen

qp skriver:

Har liiige fundet en go en (tror jeg)....

http://www.on-location.dk/

Husk at være opmærksom på at der nogle steder ikke er mulighed for at få en CD med alle billederne, men at man kun får dem man vælger at de skal fremkalde! Så har de retten til billederne og du kan altså aldrig gå et andet sted hen og få fremkaldt dine billeder.

Anmeld

3. november 2009

qp

Ansemusen skriver:

Husk at være opmærksom på at der nogle steder ikke er mulighed for at få en CD med alle billederne, men at man kun får dem man vælger at de skal fremkalde! Så har de retten til billederne og du kan altså aldrig gå et andet sted hen og få fremkaldt dine billeder.

Ok men selv om det er på en CD rom så er der altså nogle der sætter copyright på billederne .... Hmmm men jo, der er mange ting man skal huske, at sætte sig ind i - ikke liiige så nemt som man tror

Anmeld

30. november 2009

vsmaddison

Hej, ville lige fortælle at jeg er fotograf og har et Jule tilbud til Kr550 hvilket inkludere alle billederne fra optagelsen (ca 25-30 stk) på Cd uden copyright så i har fri mulighed for at printe og emaile så mange i vil i hvilken som helst størrelse uden at mit logo fremkommer på billederne.

Ps alle billeder er også færdig redigerede så der er ingen skjulte "talenter"

Mvh

Vicki

41423383

Anmeld

30. november 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Det er så forskelligt alt efter hvor du vælger at få det gjort osv. der hvor vi får det gjort får vi alle de billeder hun tager og så kan man selv vælge hvad for nogen man vil have fremkaldt og så beholde resten på en cd. 300 der for selv fotograferingen og  så er der en ugentlig dag hvor det er gratis. Så søg lidt rundt omkring. Vi går ned i photo care, ikke alle der har fotograf der, men prøv at hør hvis der er en i nærheden af jer

der går vi også.. de er rigtig gode..

Anmeld

30. november 2009

..

vsmaddison skriver:

Hej, ville lige fortælle at jeg er fotograf og har et Jule tilbud til Kr550 hvilket inkludere alle billederne fra optagelsen (ca 25-30 stk) på Cd uden copyright så i har fri mulighed for at printe og emaile så mange i vil i hvilken som helst størrelse uden at mit logo fremkommer på billederne.

Ps alle billeder er også færdig redigerede så der er ingen skjulte "talenter"

Mvh

Vicki

41423383

Hvor i landet bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.