Hvid afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.803 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2023

Anonym trådstarter

Min datter har lige været syg med opkast. Hun har kastet op næsten hver aften i 4 dage, haft lidt diarre, men ingen feber. Ellers helt normal tilstand. Hun er 1 år.

Men hendes bleer er hvide. Jeg aner ikke hvorfor men lorten er helt lys og hvid og nu er hun nærmest forstoppet.

Nogle der ved hvad det er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min datter har lige været syg med opkast. Hun har kastet op næsten hver aften i 4 dage, haft lidt diarre, men ingen feber. Ellers helt normal tilstand.

Men hendes bleer er hvide. Jeg aner ikke hvorfor men lorten er helt lys og hvid og nu er hun nærmest forstoppet.

Nogle der ved hvad det er?

Hun er 1 år, skal jeg lige huske at sige!

Anmeld Citér

24. november 2023

Tullebadulle

Det der skal du ikke spørge lægmænd om. Du skal kontakte en vagtlæge og forklare symptomerne. Du skal altid reagere på hvid afføring, da det med stor sandsynlighed betyder et problem med fordøjelsen. 

Anmeld Citér

24. november 2023

Mor til Z & X

Profilbillede for Mor til Z & X

Du ringer til vagtlægen med det samme!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. november 2023

Anonym

Når det kommer til dit barns helbred og dit eget for den sags skyld, så kontakt altid fagpersoner ikke forums på nettet..

Anmeld Citér

25. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Håber du er kommet afsted til en vagtlæge i en fart, for det er bestemt ikke normalt og noget du SKAL reagere på ved at kontakte lægen! 

god bedring med hende

Anmeld Citér

25. november 2023

Anonym

Jeg synes selvfølgelig også at i skal til lægen. Men vil så også sige at vi har oplevet det hvor der var en meget naturlig årsag til det, nemlig at hun havde haft tynd mave og opkast i nogle dage og efterfølgende havde spist tre ostehapser fordi det var det eneste hun havde lyst til. De kom så stort set uændrede ud som afføring og jeg nåede da også at blive meget bekymret og ringede til lægen før det gik op for os. Håber alt er godt hos jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.