Vi vil ikke vide kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2023

Baby.mamma

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2023

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Pige

Tak for dit gæt. Vil du sige nubben er den nederste “trekant”?

Anmeld Citér

26. november 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hejsa. Vi vil egentlig ikke vide kønnet på vores kommende barn, men er alligvel blevet en smule nysgerrig. Derfor tænkte jeg det kunne være lidt sjovt at høre jeres bud på kønnet. Er 13+3 på billedet :-)

Pige

Anmeld Citér

26. november 2023

Anonym

26. november 2023

koeapabshicar

Forsigtigt gæt pige

Anmeld Citér

27. november 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hejsa. Vi vil egentlig ikke vide kønnet på vores kommende barn, men er alligvel blevet en smule nysgerrig. Derfor tænkte jeg det kunne være lidt sjovt at høre jeres bud på kønnet. Er 13+3 på billedet :-)

Vi vidste det ikke med nogen af vores børn og jeg ELSKEDE det. Overraskelsen over, at se hvad kønnet var efter, at man havde været igennem et smertehelved <3

Anmeld Citér

27. november 2023

Baby.mamma

MoarHvidovre skriver:

Vi vidste det ikke med nogen af vores børn og jeg ELSKEDE det. Overraskelsen over, at se hvad kønnet var efter, at man havde været igennem et smertehelved <3

Fuldstændig enig. Alt for få prøver det, og det er såå fantastisk Jeg har prøvet begge dele, og jeg hælder mest til ikke at vide det (dog har nysgerrighed overvundet med mine andre børn)  

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym

Baby.mamma skriver:

Fuldstændig enig. Alt for få prøver det, og det er såå fantastisk Jeg har prøvet begge dele, og jeg hælder mest til ikke at vide det (dog har nysgerrighed overvundet med mine andre børn)  

Men det er vel altid en overraskelse, hvilket køn det bliver. Uanset hvornår man får det at vide

Anmeld Citér

27. november 2023

Baby.mamma

Anonym skriver:

Men det er vel altid en overraskelse, hvilket køn det bliver. Uanset hvornår man får det at vide

Det var dog ikke det, der menes her. Her er tanken på, at man har været et smertehelvede igennem, og får dette som en ekstra stor overraskelse. VS en planlagt overraskelse, imens man ligger på en briks. Der er "måder" at få en overraskelse på, og jeg fortrækker, som sagt, overraskelsen ved fødslen, om end det kun er lykkedes mig én gang (man er trods alt også to om et sådanne valg)  

Anmeld Citér

27. november 2023

Anonym

Baby.mamma skriver:

Det var dog ikke det, der menes her. Her er tanken på, at man har været et smertehelvede igennem, og får dette som en ekstra stor overraskelse. VS en planlagt overraskelse, imens man ligger på en briks. Der er "måder" at få en overraskelse på, og jeg fortrækker, som sagt, overraskelsen ved fødslen, om end det kun er lykkedes mig én gang (man er trods alt også to om et sådanne valg)  

Åh ja, havde ikke lige overvejet nuancerne i overraskelsen. For os var det glimrende at være sammen og få køn at vide helt roligt. Men jo fint, hvis man foretrækker det efter smertehelvede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.