Kan det være graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2023

Anonym trådstarter

Kan jeg måske være gravid? Hvis jeg er så er jeg 3+1. Mens skal starte om 6 dage hvis ikke. 
har de seneste to dage mærket sådan en murre i begge sider af underlivet, og særligt idag har jeg haft ret øget udflåd. Havde sex op til min ægløsning, selvom udløsningen ikke skete der eller hvad man siger, “stod af i Roskilde” metoden vi bruger, da vi direkte forsøger at få børn lige nu. Mine bryster er lidt ømme ikke meget, men det er somom der kommer nogle små jag i siderne eller det sådan spænder, hvordan havde i andre det da i var gravide helt tidligt? Har også lugtet ting kraftigere. Ved ikke om det er indbildning men kunne være sjovt høre jeres andres oplevelse og mening

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Kan jeg måske være gravid? Hvis jeg er så er jeg 3+1. Mens skal starte om 6 dage hvis ikke. 
har de seneste to dage mærket sådan en murre i begge sider af underlivet, og særligt idag har jeg haft ret øget udflåd. Havde sex op til min ægløsning, selvom udløsningen ikke skete der eller hvad man siger, “stod af i Roskilde” metoden vi bruger, da vi direkte forsøger at få børn lige nu. Mine bryster er lidt ømme ikke meget, men det er somom der kommer nogle små jag i siderne eller det sådan spænder, hvordan havde i andre det da i var gravide helt tidligt? Har også lugtet ting kraftigere. Ved ikke om det er indbildning men kunne være sjovt høre jeres andres oplevelse og mening

Kun en test kan svare dig på om du er gravid

Anmeld Citér

23. november 2023

Anonym

Sådan har jeg det op til mens og de gange jeg har været gravid. Symptomerne på mens og gravditet er ofte de samme, tag en test om 3-4 dage, ingen kan svare dig på det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.