Fælles julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. november 2023

Anonym trådstarter

Jeg har en datter på 9 som de sidste tre gange (jul og fødselsdag) har ønsket sig den samme ting, både hos mig og hos sin far, men har ikke fået den endnu. Jeg vil gerne give hende den, men den er næsten dobbelt over budgettet og jeg har derfor overvejet at spørge min far om vi skulle gå sammen om at give hende den.

Men kan man det, eller ville det være bedre jeg fandt noget andet på ønskesedlen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Selvfølgelig kan du da det  

Min søns far og jeg har flere gange gået sammen om dyre gaver (og vi har ikke været sammen siden han var 1 år). Så har vi givet den sammen hos den der holdte juleaften (om dagen til noget let frokost), og det har bragt stor glæde, og tænker også at for barnet det er dejligt at få noget fælles fra mor og far, når man ikke er sammen

Anmeld Citér

22. november 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg har en datter på 9 som de sidste tre gange (jul og fødselsdag) har ønsket sig den samme ting, både hos mig og hos sin far, men har ikke fået den endnu. Jeg vil gerne give hende den, men den er næsten dobbelt over budgettet og jeg har derfor overvejet at spørge min far om vi skulle gå sammen om at give hende den.

Men kan man det, eller ville det være bedre jeg fandt noget andet på ønskesedlen?

Selvfølgelig kan man det. Hvorfor skulle man ikke kunne slå sig sammen? 

Anmeld Citér

22. november 2023

Tip!

Jeg læser det som at du vil gå sammen med din far, altså dit barns morfar? 
Selvfølgelig kan du det.. du kan også gå sammen med far om det. Da min søn var yngre fik han en PlayStation af mig og hans morfar.. 

Hellere én god stor gave, end flere små, barnet reelt ikke ønsker sig så meget som det dyre. 

Anmeld Citér

22. november 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Selvfølgelig kan du da det  

Min søns far og jeg har flere gange gået sammen om dyre gaver (og vi har ikke været sammen siden han var 1 år). Så har vi givet den sammen hos den der holdte juleaften (om dagen til noget let frokost), og det har bragt stor glæde, og tænker også at for barnet det er dejligt at få noget fælles fra mor og far, når man ikke er sammen

Nu var det min far jeg ville spørge da min eks og jeg ikke kan sammen, men jeg prøver at høre med min far

Anmeld Citér

22. november 2023

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Jeg læser det som at du vil gå sammen med din far, altså dit barns morfar? 
Selvfølgelig kan du det.. du kan også gå sammen med far om det. Da min søn var yngre fik han en PlayStation af mig og hans morfar.. 

Hellere én god stor gave, end flere små, barnet reelt ikke ønsker sig så meget som det dyre. 

Ja, det er hendes morfar jeg vil slå mig sammen med.

Anmeld Citér

22. november 2023

Flnad84

Anonym skriver:

Det er da en god ide!

Anmeld Citér

22. november 2023

HilliHallo

Det er da en god idé  

Kan ikke se noget forkert i det. 

Anmeld Citér

22. november 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Min søn blev seks Igår, han fik kun to gaver da det var store ting. Så familien var gået sammen

Anmeld Citér

22. november 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvorfor skulle du ikke kunne det? Og det er vel irrelevant om det er barnets far eller barnets morfar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.