Gravid symptomer tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2023

Anonym trådstarter

Jeg blev insemineret i fredags. Siden ca. Søndag har jeg været så oppustet, kan mærke min hormonbalance er helt ude af kurs i forhold til hvad den før har været, har kunne læse mig frem til at denne hormon ubalance kan gøre man får kvalme, skal tisse oftere, lugtesansen bliver påvirket osv. 

Men allerede i nat vågner jeg til den sindsygste  murren i maven, tænker det blot var fordi jeg virkelig skulle tisse, selvom jeg gik på toilettet kl. 22.45 så vågnede jeg kl. 3.50 og skulle tisse (hvilket jeg aldrig gør) og have niv og jag I underlivet (lidt ligesom start mens smerter) men efter jeg havde været nede og tisse så forsatte disse niv og jag ca. 20 min før de forsvandt igen og kom først igen i mild version i løbet af dagen. (Kan mærke der sker en masse inde i kroppen)

Er der nogen herinde der kan nikke genkendelighed til disse ting allerede fra 2+2 (oppustet) og nu 2+4 alt det andet. 

Jeg ved med min søn havde jeg allerede symptomer fra 2+3 men kan ikke huske præsic hvilke så vil høre nogen herinde om de har haft det samme hvor det havde positivt udfald. 

(VIL HELST IKKE HØRE OM BIO OG ANDRE AFBUD PÅ GRAVIDITET DA DET SÆTTER NEGATIVE TANKER IGANG OG VIL GERNE FORHOLDE MIG POSITIV OG IKKE STRESSET )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2023

mor_til_2_

Jeg har hver gang jeg er blevet gravid haft jag og niv i underlivet efter ægløsning Jeg har altid sagt det var på grund af ægløsning men jeg tror egentlig inderst inde jeg godt har vidst jeg var gravid nu jeg 4+3 og alle jag og murren er væk igen de kommer i små intervaller men næsten væk  

Men ja - jeg har kun god erfaring med den følelse efter ægløsning  

Anmeld Citér

21. november 2023

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

Jeg har hver gang jeg er blevet gravid haft jag og niv i underlivet efter ægløsning Jeg har altid sagt det var på grund af ægløsning men jeg tror egentlig inderst inde jeg godt har vidst jeg var gravid nu jeg 4+3 og alle jag og murren er væk igen de kommer i små intervaller men næsten væk  

Men ja - jeg har kun god erfaring med den følelse efter ægløsning  

Ej hvor dejligt at høre. Jeg har en følelse pt af at jeg er ude og sejle men kun min mave. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det. 

Men ja jeg plejer aldrig at have noget efte æl. Men puha syntes ventetiden er hård. 

Skal igang imorgen med at teste ovitrelle ud og er så spændt. Hvis jeg kan teste positiv lige så tidligt som med min søn så kan jeg få vished på søndag. Men føler virkelig det er positiv det hele 

Anmeld Citér

21. november 2023

Anonym

Du er knap nok gravid endnu, så det er ikke pga en evt gravditet endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.