Jeg blev insemineret i fredags. Siden ca. Søndag har jeg været så oppustet, kan mærke min hormonbalance er helt ude af kurs i forhold til hvad den før har været, har kunne læse mig frem til at denne hormon ubalance kan gøre man får kvalme, skal tisse oftere, lugtesansen bliver påvirket osv.
Men allerede i nat vågner jeg til den sindsygste murren i maven, tænker det blot var fordi jeg virkelig skulle tisse, selvom jeg gik på toilettet kl. 22.45 så vågnede jeg kl. 3.50 og skulle tisse (hvilket jeg aldrig gør) og have niv og jag I underlivet (lidt ligesom start mens smerter) men efter jeg havde været nede og tisse så forsatte disse niv og jag ca. 20 min før de forsvandt igen og kom først igen i mild version i løbet af dagen. (Kan mærke der sker en masse inde i kroppen)
Er der nogen herinde der kan nikke genkendelighed til disse ting allerede fra 2+2 (oppustet) og nu 2+4 alt det andet.
Jeg ved med min søn havde jeg allerede symptomer fra 2+3 men kan ikke huske præsic hvilke så vil høre nogen herinde om de har haft det samme hvor det havde positivt udfald.
(VIL HELST IKKE HØRE OM BIO OG ANDRE AFBUD PÅ GRAVIDITET DA DET SÆTTER NEGATIVE TANKER IGANG OG VIL GERNE FORHOLDE MIG POSITIV OG IKKE STRESSET
)
Anmeld
Citér