Str tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2023

Anonym trådstarter

Hvilken str til 43 cm og 2200 g. ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hvilken str til 43 cm og 2200 g. ? 

Jeg ville kæbe str 50. Hellere for stort end for småt. Og str 44 vil han/hun vokse ud af lynhurtigt 

Anmeld Citér

18. november 2023

Anonym

Fødte 4 uger før tid, baby var 52cm og vejede 2650g. Han var en str 44,vi brugte bare str 56 selvom det var stort, jeg gider ikke købe de små størrelser. Jeg synes det er spild af penge. Her anden gang var baby 50 cm og 3395g og svømmer også i str 56 du kan evt gå i børneloppen hvis du gerne vil have præmatur tøj, der hænger et stativ kun med det, i hvert fald i den tæt på mig

Anmeld Citér

18. november 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores ældste blev født 6 uger før tid.

Hun målte 48 cm og vejede 1940 g.

Hun svømmede i en str 44, og kunne godt passe en str 42, på nær i længden. Vh Stine 

Anmeld Citér

18. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Min søn var 49 og vejede knap 2700, min datter 47 og vejede 3100. Begge brugte str 44 i starten eller småt 50. Marmar synes jeg er lidt små i størrelserne men bredere end fx lil atelier, men lil atelier er lange i det. 
det afhænger utrolig meget af mærket! 
brugte meget marmar og fixoni, og Tommy Hilfiger er en god “standard” størrelse er min erfaring, til min datter. 

Anmeld Citér

19. november 2023

Anonym

Ville gå med str 44

NameIt har et ret godt udvalg. Ellers er der Fixoni som har størrelser helt ned til 32. 

Smallstuff er ret småt og smalt, men har mange lækre ting i det skønneste uld.

Johan kunne også være et bud. Dog lidt stort i det.

H&M er bredt og ret stort i str 44.

Min er født 10 uger for tidligt og fik først tøj på, da hun rundede 1300 g (4 uger gammel). Her kunne hun “passe” en str 38 ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.