Love Angel skriver:
Det også det jeg tænker. Men grunden til jeg også er i dilemma, er fordi vi har også været sammen igår så tænker er det mon en god ide, fordi er det ikke optimalt og bedst for en mand at der lige går 2 døgn i stedet kun 24 timer, tænker i forhold til mængden af sæd?!
Sådan fungerer det ikke med sæd… https://videnskab.dk/krop-sundhed/hvorfor-skyder-maend-ikke-al-saeden-af-naar-de-faar-udloesning/
Det tager faktisk op til 72 dage fra en mand er “tømt” til der er produceret helt ny frisk sæd. Mængden af sædceller svinder for hver gang inden for kort tid og regenerer så løbende
derudover skal du have i mente at hvis forholdene er rigtige, kan sædcellerne overleve op til 7 dage, så hvis i har sex i dag (fredag), så kan de faktisk leve helt til fredag næste uge, og dem fra de foregående dage, kan der tilsvarende være nogen der stadig lever.
Nu når jeres situation er som den er, ville jeg bestemt vælge fredag fremfor lørdag da chancerne så vil være bedre, og du vil have en chance for faktisk at blive gravid en uge frem..
Der skal trods alt kun én sædcelle til
min mand lavede 3 sædprøver hvor der var hhv. 0, 6 og 0 sædceller i… dvs mere eller mindre steril.. + jeg har pcos. Vores datter kom naturligt efter +2 år, og nu er jeg blevet gravid igen da hun var 9 måneder (en glædelig ups’er). En enkelt celle gør trods alt hele forskellen
lægerne kan ikke forklare det… og vi har ikke ledt efter ÆL eller lign det har været mere held end forstand…
så tænker når i tester, og hvis i begge har normal fertil funktion skal det nok lykkes SNART forhåbentlig 
Anmeld
Citér