Jeg har en veninde som flyttede på krisecenter i august, og da det er begrænset hvad hun kunne have med, sagde jeg at hun kunne sætte det hos mig indtil hun kunne få det rykket i et lagerhotel (som hun har i forvejen).
Vi aftalte at hun skulle komme for lidt over en måned siden, men noget kom i vejen, hvilket jo kan ske, men hun har stadig ikke hentet sine ting til trods for at jeg har spurgt flere gange, især de sidste 3 uger, og jeg ved hun har været i rummet flere gange.
Jeg er nået dertil hvor jeg har fået nok, for hendes ting optager den plads hvor mine havemøbler skulle stå, så de står stadig udenfor, og indenfor ligner det en stor rodebutik til det punkt hvor jeg og mine børn knapt kan være her.
Jeg vil give hende en frist til at hente det eller det ryger ud i haven, for så behøver jeg ikke at blive ved med at ændre/droppe ting for at hun alligevel ikke kommer, plus jeg vil kunne ordne mit hjem inden jul.
Flere i min omgangskreds siger at jeg skal tage og sige fra, men nogle har også sagt at jeg lige skal sikre mig at hun ikke kan komme efter mig pga. loven, men hvordan gør jeg det?
Anmeld
Citér