Graviditet? - Mangler hjælp om nogle har erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2023

Anonym trådstarter

Kan det ske at mit ene bryst engang imellem føles ømt/som om det spænder, hvis det er en lille smule koldt? Kan også godt ske på andre tidspunkter, men ved bare ik om det godt kan ske ved en smule kulde, eller om det kan være fordi jeg måske(krydser!! ) er blevet gravid, men teste endnu ikke kan fange det? Har nemlig prøvet at teste, pga. et par andre symptomer, men er stadig negativ. Kan ikke gå ud fra test dag og ægløsning osv. altså hvornår jeg skal teste. Da jeg ikke ved hvornår jeg har haft ægløsning eller om jeg overhovedet har haft ægløsning for nylig, ved heller ikke hvornår min mens skulle komme igen næste gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan det ske at mit ene bryst engang imellem føles ømt/som om det spænder, hvis det er en lille smule koldt? Kan også godt ske på andre tidspunkter, men ved bare ik om det godt kan ske ved en smule kulde, eller om det kan være fordi jeg måske(krydser!! ) er blevet gravid, men teste endnu ikke kan fange det? Har nemlig prøvet at teste, pga. et par andre symptomer, men er stadig negativ. Kan ikke gå ud fra test dag og ægløsning osv. altså hvornår jeg skal teste. Da jeg ikke ved hvornår jeg har haft ægløsning eller om jeg overhovedet har haft ægløsning for nylig, ved heller ikke hvornår min mens skulle komme igen næste gang.

Hov mangler lige at skrive at det også kan ske med det andet bryst eller begge på samme tid, men at de oftest er det ene bryst, det venstre

Anmeld Citér

14. november 2023

Anonym

Som udgangspunkt er du jo ikke gravid hvis testen er negativ så det vil jeg gå efter for nu vent evt 3-4 dage og test igen hvis mens ikke dukker op. 

Anmeld Citér

14. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som udgangspunkt er du jo ikke gravid hvis testen er negativ så det vil jeg gå efter for nu vent evt 3-4 dage og test igen hvis mens ikke dukker op. 

Det er rigtigt MEN kan det også bare være pga. en smule kulde indenfor inden varmen er helt på de grader den skal være på? 
Tændte varmen tidligere på 22 grader, og den havde egentlig været tændt længe og burde være oppe på de 22 grader, men jeg er en smule kold, så tænkte om det kunne være derfor f.eks

Anmeld Citér

15. november 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg får ondt i brysterne hvis det er koldt, plus smerter i og omkring brystvorter når jeg tager bhen af. Det udelukkende i de kolde måneder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.