Love Angel skriver:
Det gør mig virkelig ondt på din vegne. 
kunne de ikke gøre mere eller en anden måde behandling som i kunne prøve? Og har i 1 barn?
begyndte det at gå dårligt altså at i ikke kan lykkedes med en graviditet efter det ene æggeleder ikke duede mere?
I min første graviditet mistede jeg (Naturligt gravid) anden graviditet fik jeg min datter (Naturligt gravid) og derefter forsøgte vi så i 2,5 år. Vi fandt så ud af, at begge æggeledere var lukket (højst sandsynligt efter akut kejsersnit). Den ene blev åbnet.
De virkede ikke til at kunne tilbyde mere dengang. Det tog flere år, før jeg var helt okay med gravide og små børn - op til 1,5 år ca.
Efterfølgende holdt vi os så til, at manden kom ud over mig, da vi ikke ville "grisse" unødvendigt, når jeg ifølge lægerne, alligevel ikke kunne blive gravid. Jeg er stik tosset på dem. For ellers havde vi jo prøvet intenst dengang.
Og så skete det pludseligt og fuldstændig uventet, her da jeg blev gravid tredje gang (Naturligt gravid). Så jeg tænker, at der må være en chance 

Nu håber jeg bare at gynækologen i morgen kan hjælpe mig, for ja, jeg bløder (desværre) stadig og kan virkelig ikke forstå det.
Anmeld
Citér