Hpv vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2023

Anonym trådstarter

Jeg er igang med hpv vaccinerne og har fået de to første. Jeg vil rigtig gerne igang med projekt baby . Men er i tvivl om jeg må det imens? Hvor længe skal der gå efter man har fået vaccinen til man må blive gravid? Og hvad nu hvis jeg bliver gravid inden 3 stik må jeg så få det sidste stik efter graviditet eller er de to andre så bare gået til spilde ?  

Ved jeg burde vente til jeg er færdig, men min mand rejser meget så der er ikke mange “vinduer” til at blive gravid i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Jeg er igang med hpv vaccinerne og har fået de to første. Jeg vil rigtig gerne igang med projekt baby . Men er i tvivl om jeg må det imens? Hvor længe skal der gå efter man har fået vaccinen til man må blive gravid? Og hvad nu hvis jeg bliver gravid inden 3 stik må jeg så få det sidste stik efter graviditet eller er de to andre så bare gået til spilde ?  

Ved jeg burde vente til jeg er færdig, men min mand rejser meget så der er ikke mange “vinduer” til at blive gravid i

Tjek Statens Serum Institut. De skriver vaccine bør udsættes til efter graviditet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.