Det ene bryst er meget større end det andet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2023

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 32 .

Og mit venstre bryst er meget større end det andet.

Og virkelig MEGET større.

Det føles meget fast , og det andet er stadig blødt.

Det er ikke varmt eller andet som kunne tyde på infektion.  Men altså stort og føles meget fast især i det brune område .

Andre der har erfaringer med det ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg er i uge 32 .

Og mit venstre bryst er meget større end det andet.

Og virkelig MEGET større.

Det føles meget fast , og det andet er stadig blødt.

Det er ikke varmt eller andet som kunne tyde på infektion.  Men altså stort og føles meget fast især i det brune område .

Andre der har erfaringer med det ? 

Efter 2. Graviditet blev mit ene bryst også 1-1,5 str. større end det andet.. Det har desværre aldrig rettet sig, men min kæreste er glad for det.. Så kan han lade som om, at han hygger sig med to forskellige kvinder

Anmeld Citér

12. november 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Efter 2. Graviditet blev mit ene bryst også 1-1,5 str. større end det andet.. Det har desværre aldrig rettet sig, men min kæreste er glad for det.. Så kan han lade som om, at han hygger sig med to forskellige kvinder

Føltes dit også nærmest tæt ? Og startede det i graviditeten? 

Anmeld Citér

12. november 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Føltes dit også nærmest tæt ? Og startede det i graviditeten? 

Jeg kan faktisk ikke huske, om det startede i graviditeten eller under amningen.. 

Men nej det har ikke føltes mere tæt end det andet dog.. Men mon ikke der bare er større mælkekirtler i dit ene bryst?.

Anmeld Citér

12. november 2023

Anonym

Det kan være at dit ene bryst har kirtelvæv som udvikler sig mere end det andet. Det ville en jordemoder, evt. en med uddannelse i amning kunne hjælpe dig med at vurdere. Så jeg synes da det er relevant at henvende dig til der hvor du går til jordemoder og spørge om der evt. er en slags ammeambulatorie eller  noget i den stil som du kan henvende dig til. 
Hvis dit ene bryst ikke har udviklet så meget kirtelvæv kan det være at det ikke producerer så meget mælk som det andet, men det er muligt at amme fra kun et bryst så amningen skulle stadig kunne lykkedes. Men det er da rart nok at få en snak om inden fødsel så du måske kan få at vide at alt er helt normal eller få nogle råd med på vejen ift. hvilken betydning det kan have. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.