Amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2023

Anonym trådstarter

Er det normalt at baby spiser dårligt når man er et andet sted end hjemme? Min baby plejer at være god til at spise. Han er snart 7 uger gammel. Men nu hvor jeg er ved mine forældre, spiser han rigtig dårligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Ja, det er helt normalt. Og så er han nok også i en alder, hvor han begynder at opdage, at han er i anderledes omgivelser, så selvom han måske har været god til at spise ude for et par uger siden, kan det godt være svært nu, hvor han er blevet mere opmærksom.

Kan tydeligt huske at være afsted med en baby i samme alder - mit første barn, som bare slet ikke kunne finde ro til at spise - derfor var han sulten, så han græd og kunne ikke sove. Og jeg var helt bekymret og ked af det, fordi han slet ikke plejede at være sådan, heller ikke når han var med ude. Men det var jo bare fordi han havde fået øjnene op for, at der foregik noget andet omkring ham end han var vant til . Da vi kom hjem gik det fint igen - og da han vænnede sig til at omgivelserne kunne skifte, gik det også fint igen at være ude. Alt er faser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.