IVF i DK eller udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2023

Kuld90

Hej herinde ��

Er der evt nogle af jer herinde der har fået lavet en IVF (kunstig befrugtning) i udlandet? Hvis ja hvordan gik det ��

Nogle der har prøvet og få lavet en refertilisation ��

Hvis ja _ opnåede i en fuldendt graviditet ��

Sagen er den at jeg blev steriliseret for godt 6 år siden da min daværende kæreste (som ikke var faren til barnet) pressede mig til det �� og har siden fortrudt det SÅ mange gange ��

Jeg er nu sammen med faren til min søn og vi ønsker os brændende en lille mus mere ��

Og har hørt at IVF eller en mulig refertilisation kun er muligt �� men det er jo sindssyg dyrt herhjemme så overvejer udlandet ��

Har også overvejet maigaard i Odense ��

- nogle der har vært derinde og hvordan var forløbet ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vores søn er lavet ved Maigaard i Århus, og har ikke noget dårligt at sige om dem  

Anmeld Citér

10. november 2023

Kuld90

Kom han i første forsøg eller var i igennem flere ��

Anmeld Citér

10. november 2023

Anonym

Jeg ville helt klart vælge behandling her hjemme. Da man en del gange i er forløb scannes og justerer medicin

I forhold til medicin, ville jeg også synes det var rart, at man er fuldstændig sikker på man forstår hinanden

I forhold til det du søger erfaring med, kan jeg desværre ikke hjælpe dig. 
Vi har været i behandling i det offentlige, på fertilitetsklinikken i Skive, grundet nedsat sædkvalitet. 

Men vi har 2 vellykkede icsi forsøg i bagagen. Begge er blevet til i henholdsvis første friske forsøg og første fryse forsøg (med er æg fra samme omgang som første barn). Jeg har derfor kun været igennem 1 ægudtagning, men har fået to børn (indtil videre). 
Nu snakker vi om, om vi skal forsøge igen for endnu en søskende. Vi har stadig 3 æg på frys

Anmeld Citér

10. november 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv

Jeg har fået begge børn ved maigaard jeg er yderst tilfreds med dem

Anmeld Citér

10. november 2023

Anonym

Jeg har ingen erfaring med refertilisation. 

Til gengæld har jeg erfaring med Maigaard, dog i Aarhus, og kan kun give dem mine bedste anbefalinger igennem hele forløbet. 

Hvis jeg var dig ville jeg tage en samtale med Maigaard. Det behøver måske ikke være enten eller mht. Maigaard og udlandet, men du kunne evt. få refertilisation i udlandet (hvis det er det optimale) og ivf hos Maigaard. 
Jeg kender til en anden, der fx til alle forundersøgelser, scanninger, mv. hos Maigaard og så tog til Spanien til ÆO (det var med donoræg, som det dengang var svært at få herhjemme medmindre man kom med donor selv). 

Held og Lykke med PB

Anmeld Citér

10. november 2023

Anonym

Min erfaring er ikke den bedste med Maigaard Odense - men kender en veninde som er glad for dem. 

Jeg har bedre erfaring med IVF syd og selvom jeg bor i Odense kører jeg gladeligt de ekstra kilometer. 

Men jeg tror det er meget individuelt, så det der er vigtigt er at du har tillid og en god fornemmelse med klinikken. Så hvis jeg var dig, så ville jeg tage til samtale begge steder og mærke godt efter.

Du er velkommen til at skrive privat.

Anmeld Citér

10. november 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Kuld90 skriver:

Kom han i første forsøg eller var i igennem flere ��

Var igennem to ægudtagninger. Og så kom han ved første fryse æg fra 2. udtagning. Så fik lagt æg op 3 gange.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.