Flytning og skift af adresse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2023

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg står og skal flytte i januar. Jeg har endnu ikke fortalt det til min kæreste (lang historie kort, så er han meget manipulerende og har behandlet mig skidt) kan jeg skifte adresse nu? Eller vil han få besked om det? Hans hus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2023

Kir

Han får ikke besked om at du flytter din adresse. Men bare vær opmærksom på at det ikke er lovligt at have adresse et sted du ikke bor. 

Anmeld Citér

8. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hvis det er til din nye bopæl kan du tidligst melde flytning en måned før flytningen, og så vil den først stå som din aktuelle folkeregister adresse pr indflytningsdatoen som du oplyser

men han får ikke besked om din flytning.

Anmeld Citér

8. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Hej alle, jeg står og skal flytte i januar. Jeg har endnu ikke fortalt det til min kæreste (lang historie kort, så er han meget manipulerende og har behandlet mig skidt) kan jeg skifte adresse nu? Eller vil han få besked om det? Hans hus

Det lyder som om, at det er godt du kommer væk fra ham. Du kan ikke skifte adresse endnu, da det er for tidligt. Bor der nu nogen, der hvor du flytter hen?

Jeg mener, du kan skifte adresse en måned før. Du kan læse om det på borger.dk. 

Din kæreste bør ikke få besked om flytningen, da det kun er dig der flytter

Held og lykke.

Anmeld Citér

8. november 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Du kan få din adresse hemmeligholdt. Så kan han ikke slå dig op nogen steder. 

Godt du kommer væk

Anmeld Citér

8. november 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Altså mener hemmeligholdt så når du skifter adresse bliver den ikke vist offentligt nogen steder. 

Anmeld Citér

8. november 2023

Anonym trådstarter

Tak for svar alle. Jeg flytter hen til en ven, det er bare først muligt i januar. Vil gerne skifte min adresse så hurtigt som muligt, så der ikke kommer noget post, som jeg skal hente

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.