Drømme om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2023

Anonym trådstarter

Min svigerinde har drømt at jeg er gravid. Kan der være noget om snakken eller er det bare helt tilfældigt? 
Vi prøver på baby herhjemme nemlig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Mon ikke det er tilfældigt hvis i har talt om det fx kan hendes underbevidsthed sagtens have det liggende så det bliver til en drøm. 

men krydser da for du snart står med en positiv test

Anmeld Citér

7. november 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Mon ikke det er tilfældigt hvis i har talt om det fx kan hendes underbevidsthed sagtens have det liggende så det bliver til en drøm. 

men krydser da for du snart står med en positiv test

Ja okay. Ja vi har talt om det, men det er nogle måneder siden jeg nævnte vi var igang med at prøve, og så har vi egentlig ikke rigtig snakket om det siden da  

Og tak! Vi håber også!!

Anmeld Citér

7. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Drømme kan ikke kun gå i opfyldes hvis man selv drømmer om sig selv. Andre kan også drømme om en og kan gå i opfyldes. 
men har hun præcis fortalt dig detaljer hvad hun har drømt?

Anmeld Citér

7. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Min svigerinde har drømt at jeg er gravid. Kan der være noget om snakken eller er det bare helt tilfældigt? 
Vi prøver på baby herhjemme nemlig.

Det er jo et spørgsmål om tro. Jeg tror ikke på mine drømme bliver til virkelighed (jeg var en tur på Saturn i nat - så det er vist ikke så realistisk). Men du kan jo tage en test

Anmeld Citér

7. november 2023

Anonym

Tilfældigt tænker jeg, tag en test

Anmeld Citér

8. november 2023

Kontrast

Jeg tror, at det er helt tilfældigt. Jeg har næsten lige drømt, at en af mine bekendte var blevet single-far til en nyfødt pige. Det er slet ikke aktuelt overhovedet, at han planlægger det. 

Anmeld Citér

8. november 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Hvis de mennesker jeg har drømt om var gravide var det I virkeligheden, ville de have VIRKELIG mange børn Tror simpelthen ikke på den slags “forvarsler”. 

Anmeld Citér

8. november 2023

AnoMor

Tror det er tilfældigt. Også fordi hun har et ønske om at det lykkes for jer så drømmer hun om det  

håber da ikk at drømme går i opfyldelse. Ellers så kommer fer zombie apokalypse snart og det magter jeg altså ikke

Anmeld Citér

8. november 2023

Babyboy2023

Jeg har faktisk en lidt vild historie i forhold til at drømme og så at det passer ��

En dag jeg kørte min datter i skole, siger hun ud af det blå. “Mor, ved du hvad jeg har drømt i nat” så siger jeg nej, hvad har du drømt? 
Og hun siger “jeg drømte at jeg fik en lillebror, og han var bare så lille” imens hun viser det med fingrene. 

jeg bliver faktisk helt paf, og får tåre i øjnene. fordi samme dag, skulle vi til vores første 12 ugers skanning Og vores datter viste intet. Og senere kunne vi så overraske hende med den gode nyhed, og vise hende billeder. Hun var selv helt overrasket fordi hun havde drømt det om natten og så var det faktisk noget der kom til at ske i virkeligheden �� 

Da vi så skal til kønsskanning, siger hun imens vi sidder derinde… “jeg ønsker mig en lillesøster, men jeg ved bare det er en dreng, det kan jeg mærke” �� og hun har nævnt flere gange at det blev en dreng. Og rigtig nok, vi skal have en lillebror �� 

om det er en tilfældighed, det finder man aldrig ud af.. men jeg tror på at der er mere mellem alting, End bare tilfældighed ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.