Menstruation efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2023

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg fik min menstruation ca. 8 mdr efter jeg fødte mit første barn. Nu har jeg født mit andet barn. Mit spørgsmål er vil der gå ligeså lang tid til man får sin menstruation anden gang man føder eller kan der godt gå kortere/længere tid? Hvornår fik i som flergangsfødende jeres mentration efter fødsel ved hvert barn? Det kunne være lidt interessant at vide. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Inden for 3 måneder efter med den første (amningen kørte ikke så han blev flaskebarn og så kom det). 
med min datter ammede jeg til hun var 1 år. Fik periodisk mens 1-2 dage (ikke sådan en rigtig mens) efter 7 måneder og det var ekstremt uregelmæssigt. Nåede aldrig at blive stabilt da jeg blev gravid igen og venter lillesøster

Anmeld Citér

5. november 2023

Anonym

1. Gang 1 år og 2 md

2. Gang 1 år og 10 mdr

3. Gang 1 år

For mig har det hængt sammen med hvornår jeg havde et stræk på ca 12 timer i døgnet uden amning. Altså kontinueligt, hver dag over et par mdr. Mens er kommet relativt hurtigt derefter

Anmeld Citér

5. november 2023

Anonym

Jeg har fuldammet mine 3 børn og var så "heldig" at få menstruation 5-6 uger efter fødslen. Jeg var lidt træt af det kom så hurtigt fordi, det kunne mærkes på børnene  når jeg havde det og den yngste lavede delvist amme-strejke de første par dage jeg have mens, hver gang. 

Men det var fint nok at min krop hurtigt var tilbage til det "gamle."

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym

1 fødsel efter 4 måneder.

2 fødsel efter 3 måneder.

3 fødsel efter 10 måneder.

Alle 3 børn blev fuld ammet til de var 6 måneder.

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym

1. Fødsel: efter 12 måneder (1 måned efter ammestop)

2. Fødsel: ikke kommet endnu, baby er 10 mdr og jeg ammer stadig 

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym

*.* skriver:

Inden for 3 måneder efter med den første (amningen kørte ikke så han blev flaskebarn og så kom det). 
med min datter ammede jeg til hun var 1 år. Fik periodisk mens 1-2 dage (ikke sådan en rigtig mens) efter 7 måneder og det var ekstremt uregelmæssigt. Nåede aldrig at blive stabilt da jeg blev gravid igen og venter lillesøster

Efter en måned. Selvom jeg ammede.

Anmeld Citér

6. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg har været gravid 3 gange, desværre kun en der blev siddende.

Efter fødslen af min datter, start juli, fik jeg min mens i midten af februar året efter. Så ca. 7,5 måneder efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.