Prøver at blive gravid, men ej lykkes endnu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
5 svar
2 synes godt om
4. november 2023

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er en kvinde på nu 41 år med diabetes type 1. Velreguleret. Jeg blev gravid i 2022, første forsøg med blot en alm inseminering, uden hormoner eller andet. Graviditeten blev afbrudt i 5 mdr, fik efterfølgende en udskrabning grundet nogle rester fra fødslen. Nu er jeg i gang med IVF og skal til mit 3. Forsøg, den får fuld skrue med hormoner mm, men det er ikke lykkes endnu. Æggene er eftersigende fine, de sætter sig blot ikke fast. Ingen har kunnet fryses ned. 
Inden længe skal jeg til mit 3. Også sidste forsøg, og jeg tænker hvad jeg kan gøre? Og undersøger en masse online omkring hvorfor jeg ikke kan lykkes igen? Spiller udskrabningen en rolle? Er mine æggeleder ikke modtagelige? Hvorfor mon dette store skift?

Er der nogen herinde der, kender til en lignende situation? Eller har et råd/ en tanke eller andet?

På forhånden tusind tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Ikke alt kan forklares, alt kan se fint og flot ud og “burde” være lige til, men vil bare ikke. Andre gange kan det eftersigende ikke lade sig gøre men går så nemt. 
undfangelse om det er med eller uden hjælp er en af de ting hvor man kan hjælpe det nok så meget på vej og vide og læse hvad man vil, men resten er op til ens krop og tilfældet og det er der intet man kan gøre ved. 

Håber det lykkes for dig

Anmeld Citér

5. november 2023

mor_til_2_

har du prøvet at læse om fructus Femina ? eller også kaldt babyklister ? 

ved mange bruger dem i forhold til inseminering  

Kan anbefale at læse lidt om det  om ikke andet - så følelsen af man selv gøre noget for at det kan lykkedes <3 

Anmeld Citér

5. november 2023

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

har du prøvet at læse om fructus Femina ? eller også kaldt babyklister ? 

ved mange bruger dem i forhold til inseminering  

Kan anbefale at læse lidt om det  om ikke andet - så følelsen af man selv gøre noget for at det kan lykkedes <3 

Mange tak det vil jeg læse lidt om

Anmeld Citér

6. november 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg har været igennem lidt af det samme (dog ikke afbrydelse af en graviditet).

Men har du fået AHA på æggene og priming af dig selv? 
Jeg er sikker på, at kombien af de to ting var med til at det til sidst lykkedes for os. Især priming skal man selv ofte spørge efter, mens AHA er helt almindeligt. 

Held og Lykke med det hele

Anmeld Citér

10. november 2023

Anonym trådstarter

Tusind tak for dit svar. Nej har jeg ikke men vil jeg lige kigge nærmere på.❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.