Ømme bryster ved ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Ja, jeg har aldrig prøvet det før, så det er helt mærkeligt for mig. Men jeg synes virkelig, at jeg kan mærke mine bryster tydeligt nu her. Tog en positiv ægløsningstest I går formiddags, så vi sexede i går aftes og her til morgen. Kan det være derfor? 

Først tænkte jeg, at det var min bh der drillede, men tror den er god nok.

Andre der oplever ømme bryster ved æl? Hvor længe bliver det ved?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2023

Anonym

4. november 2023

Anonym

Det er helt normalt, det er fordi progesteron stiger. Du mærker det nok bare ekstra meget denne gang

Jeg havde aldrig ømme bryster da vi startede med at prøve, men efter næsten et år begyndte jeg at få ømme bryster ved hver ægløsning. Det kan sagtens ændre sig

Anmeld Citér

4. november 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Ja, hver gang og frem til mens

Anmeld Citér

4. november 2023

MortilF+V

Anonym skriver:

Det er helt normalt, det er fordi progesteron stiger. Du mærker det nok bare ekstra meget denne gang

Jeg havde aldrig ømme bryster da vi startede med at prøve, men efter næsten et år begyndte jeg at få ømme bryster ved hver ægløsning. Det kan sagtens ændre sig

Jeg synes virkelig, at de gør ondt. Det er mærkeligt hvordan det pludselig kommer. Den eneste gang, jeg tidligere har mærket denne følelse, var jeg gravid (og det er jeg desværre ikke), men alt for, at det snart lykkes igen

Jeg håber ikke, at det varer ved alt for længe, for så bliver jeg skør.

Anmeld Citér

4. november 2023

MortilF+V

Anonymvic skriver:

Ja, hver gang og frem til mens

Vildt nok. Det kom helt bag på mig, da jeg kun tidligere har mærket det under graviditet (og det er jeg desværre ikke), men håber snart, at det lykkes igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.