På fredag vil jeg fortælle min dreng på syv år, at jeg har fået en kæreste, men jeg er bange for hans reaktion
Det er en dejlig kvinde, jeg har mødt og vi har efter 7 måneder udviklet nogle ret stærke følelser for hinanden- ligesom jeg har mødt hendes børn et par gange over aftensmad. Og det er gået over alt forventning.
For 9 dage siden talte jeg, uden at min søn vidste, hvem jeg talte med, i telefon med min kæreste og fra stuen hørte han, at jeg sagde "jeg elsker dig " til min kæreste. Han kom ind i køkkenet og var helt desillusioneret og spurgte, hvem jeg sagde det til.
Jeg har aldrig talt usandt til ham før, men totalt presset over hans reaktion, valgte jeg at sige, at jeg talte med en ven, der var ked af det.
Jeg kan ikke lide at lyve, og vil derfor fortælle min søn på fredag at jeg har fået en kæreste, så vi har hele weekenden til at tale om tingene, men jeg må tilstå, jeg er totalt bange for hans reaktion og hvad, det vil gøre ved ham
Har I nogle gode råd til, hvordan jeg kan sige det på bedst mulig vis , og hvordan er det gået for jer?
Tak på forhånd
Anmeld
Citér