Den klassiske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2023

Anonym trådstarter

Godmorgen 

Jeg ved det godt, og jeg tester igen, men jeg har lige brug for at høre, om I også ser noget på denne? 

Jeg skal have mens på fredag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Godmorgen 

Jeg ved det godt, og jeg tester igen, men jeg har lige brug for at høre, om I også ser noget på denne? 

Jeg skal have mens på fredag. 

Måske og kun måske kan jeg Ane noget, vi snakker 45% 

men hvorfor ser den så tør ud? Håber du har aflæst den indenfor tid. Hvis du har aflæst udenfor tiden så kan den vise falsk positiv, ligesom jeg kan se nu/Ane noget på testen. Håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Anonym

Jeg synes også den ser tør ud også ville jeg ikke stole på den, jeg er blevet skuffet over tid. Prøv igen om 2 dage

Anmeld Citér

30. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt ane noget på testen

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar alle sammen. Jeg tog en test mere, da jeg kom hjem fra arbejde. Der var også en ganske utydelig streg. Men der var også blod på papiret, da jeg tørrede mig.. Jeg er helt modløs nu. Vi har tre tab bag os. Enten er det en fejl på de her teste, eller også mister vi igen :,-( 

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Tak for jeres svar alle sammen. Jeg tog en test mere, da jeg kom hjem fra arbejde. Der var også en ganske utydelig streg. Men der var også blod på papiret, da jeg tørrede mig.. Jeg er helt modløs nu. Vi har tre tab bag os. Enten er det en fejl på de her teste, eller også mister vi igen :,-( 

Mist ikke håbet. Det kan jo også være fordi ægget sætter sig fast. Måske derfor du måske først om 1-2 dage kan teste positiv

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Mist ikke håbet. Det kan jo også være fordi ægget sætter sig fast. Måske derfor du måske først om 1-2 dage kan teste positiv

Mange tak for de opmuntrende ord. Jeg håber, du har ret

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Anonym

Nu er jeg ikke ret meget inde i test mærker, men er der ikke også nogle typer der altid giver skyggestreger uagtet at man ikke er gravid?

Så hvis du bruger de samme hver gang, kan det måske også være grunden.

Selvfølgelig mere opløftende med en graviditet, men ikke hvis den alligevel ikke bliver til mere.

Anmeld Citér

31. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg har fået min menstruation, så det har været skyggestreger :-(

Anmeld Citér

31. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har fået min menstruation, så det har været skyggestreger :-(

Altid aflæs indenfor tid, for der kommer ofte streger over tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.