Skal op efter putningen og lave lort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
4 svar
3 synes godt om
29. oktober 2023

LEEV

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Min datter er lige fyldt 1 år. I 4 måneder har hun HVER DAG skulle fysisk op af sin tremmeseng under putningen, for at lave lort.

Den slår aldrig fejl, hver eneste dag.

nu er det så blevet så slemt at hun noglegange ikke laver lort med det samme, men skal puttes 2, 3 ja 4 gange for at hun endelig laver lort.

det er ligemeget hvor længe jeg sidder og putter, hvis hun skal - så skal hun og hun gør det ikke inde i tremmesengen.

jeg har prøvet alt, lavet cykel øvelser inden, givet sveskemos osv men ingenting virker. Hun skal lave lort når hun er blevet puttet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2023

Tip!

Hun laver lort når hun begynder at få ro på kroppen - gør hun det også til middagsluren?

Anmeld Citér

29. oktober 2023

LEEV

Tip! skriver:

Hun laver lort når hun begynder at få ro på kroppen - gør hun det også til middagsluren?

Det giver virkelig god mening, hun gør det kun om aftenen og selv hvis hun gør det lige inden putning, skal hun op og lave lort efter putningen

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Tullebadulle

Du skal da  ikke give sveskemos..?? Så kan hun jo få tynd mave. Vi andre kan jo heller ikke kontrollere, hvornår vi laver stort..? For mig er det også cirka samme tidspunkt hver dag. Det er irriterende, men det er da svært at ændre. 
måske kan du sætte afslappende musik på og tone lyset ned så kroppen bliver afslappet… før du lægger hende i sengen.

Anmeld Citér

29. oktober 2023

LEEV

Tullebadulle skriver:

Du skal da  ikke give sveskemos..?? Så kan hun jo få tynd mave. Vi andre kan jo heller ikke kontrollere, hvornår vi laver stort..? For mig er det også cirka samme tidspunkt hver dag. Det er irriterende, men det er da svært at ændre. 
måske kan du sætte afslappende musik på og tone lyset ned så kroppen bliver afslappet… før du lægger hende i sengen.

Tak. sveskemos giver ikke tynd mave, det sætter gang i fordøjelsen og virker afførende. Bedste naturmiddel imod bl.a. forstoppelse

jeg vil prøve det med musik og lys imorgen og se om det virker, men jeg har også et barn på 4 år så rolige omgivelser er til tider svært 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.