ÆLtest og Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
6 svar
2 synes godt om
29. oktober 2023

Sbb1990

Hej,

jeg ved det lyder skørt, men har brug for nogle forklaringer. Jeg skal have mens på torsdag og forventer desværre heller ikke graviditet i denne omgang, men har haft nogle enkelte - skyggestreger tænker jeg, men ja, min mave har opført sig skørt og har haft en del muren som jeg får ved ægløsning og den har jeg allerede haft. Jeg er på dag 23 og min cyklus er 26 normalt. Men tænkte, jeg ville prøve en ægt, den har så kontrolstregen og en mere - den er ikke positiv, det ved jeg godt. 
MEN kan nogen forklare mig, hvorfor der overhovedet er to streger, når jeg ikke er i nærheden af at skulle have ægløsning? Burde den ikke være blank og kun med kontrolstregen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Nej - jeg har aldrig nogensinde haft en blank æl-test der har altid været to streger

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Sbb1990

Anonymvic skriver:

Nej - jeg har aldrig nogensinde haft en blank æl-test der har altid været to streger

Virkelig? Jeg har haft langt svagere streger end denne når min fertileperiode lige præcis går igang. Men der kan man bare se Du har også testet helt udenfor fertilitetsperioden?

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Darling

Der skal være to streger hele tiden

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Sbb1990

Darling skriver:

Der skal være to streger hele tiden

Det vidste jeg ikke Så blev jeg klogere

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Darling

Sbb1990 skriver:

Det vidste jeg ikke Så blev jeg klogere

Og tydeligheden kan svinge gennem hele cyklussen så den siger ikke så meget. Mine er fx svage, så kraftige, svage, kraftige, svage også kan de være positive lige pludselig ud af det blå

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Sbb1990

Darling skriver:

Og tydeligheden kan svinge gennem hele cyklussen så den siger ikke så meget. Mine er fx svage, så kraftige, svage, kraftige, svage også kan de være positive lige pludselig ud af det blå

Mystikken ved en ægløsningstest

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.