hej så vil jeg lige prøve og skrive om min fb

torsdag aften den 29/10. hade jeg vært ude og gåå mega langt. da jeg kommer hjem kan jeg godt mærke lidt forskel, nå men jeg sidder lidt og så går jeg på wc og der var min slimprop gået , og venter lidt går så på wc igen der har jeg fået tegnbløding, og så begynder veerne stille og rolig, inden vi køre til fødegangen er der imellen 3 til 5 min imellen veerne. så sygehuset vil gerne lige se miig. så vi køre der op. jeg var så 2 cm åben. de ville så sende miig hjem igen men jeg sage imod bor langt fra det sygehus jeg skulle føde på , nå men jeg kommer så op på barsel gangen kl halv 1 ca, de mener ikk jeg ville føde lige nu. men de gir miig en seng og nogle vramepuder, og der ligger jeg så. men kl 2 kan jeg ikk mere og kalder på dem at jeg vil tjekkes igen fordi der hade de virkelig fat de veer. nå men kommer ned på fødegangen igen. der er jeg så 4 cm åben. og jeg har mega veer kan jmden også se , hun siger det vildt de kommer så tit som min gjorde, og ja så kommer jeg i badekar for kan bare ikk holde de veer ud!!! nå men hun tjekker miig en time efter og der er jeg sgu åben 7 cm

min jmd kigger noget på miig og min søster og siger ja han vil ud nu må jeg sige. nå men da jeg er 7 cm får jeg pressetveng , og hun lader miig presse, kl 4 ca er jeg så de 10 cm åben og jeg kommer op af det badekar og kl 0438 er lillemanden ude

min jmd var overresket over min fødsel gik så hurdig da jeg er føste gangs fødene sage hun

nå men det var min fb. håber den er okay skrevet

og jeg tror på at en lang gåå tur kan sætte en fødsel igang , tror 100% at det var den gå tur der satte gang i det hele
Anmeld