Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2023

Anonym trådstarter

Godaften 
Jeg har haft æggelæsning for lidt over en uge siden og har 5 dage til mens, har kommer mit spørgsmål. 

Jeg har sovet i tre dage uafbrudt, tænke min æggelæsning drillede mig, men så kom hovedpinen, utilpasheden, ondt i lænden og kraftig niven i den ene side. 

Men er vi ikke enige om det er æggeløsning? Ville være omkring 3+4/3+5, det er for tideligt at kunne mærke graviditet ikke ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Nogle kan teste på dette tidspunkt, inklusiv mig selv. Både med alm og/eller tidlig test

Anmeld Citér

23. oktober 2023

Anonym

Det er ikke for tidligt, for nogle er det for andre er det ikke. Men det kan også være symptomer på mens eller psykisk fordi ønsket er stort

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Som en anden skriver, så kan det være psykisk fordi ønsket er så stort. Men der er nogle der kan teste positivt på dette tidspunkt inklusiv mig selv, og kan endda 3+3 du kan kun finde ud af det på en måde. Og det er at tag en graviditetstest.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Godaften 
Jeg har haft æggelæsning for lidt over en uge siden og har 5 dage til mens, har kommer mit spørgsmål. 

Jeg har sovet i tre dage uafbrudt, tænke min æggelæsning drillede mig, men så kom hovedpinen, utilpasheden, ondt i lænden og kraftig niven i den ene side. 

Men er vi ikke enige om det er æggeløsning? Ville være omkring 3+4/3+5, det er for tideligt at kunne mærke graviditet ikke ?

Svært at sige. Sover du altid tre dage uafbrudt op til ægløsning? Under alle omstændigheder er det eneste, du kan gøre at tage en test. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.