Det gør så ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej alle,

Jeg ved godt, at jeg lige pt. opretter en del tråde, men ærligt, så aner jeg ikke, hvem der er bedre at spørge, end alle jer herinde. 

Ud fra æl test og formodet æl, er jeg idag 4+1. Min menstruation er stadig ikke kommet og jeg har ondt i lænden. Nu har jeg også fået ret ondt fortil i underlivet. Særligt ude i siderne. Det føles som menstruationssmerter og så alligevel ikke. Det "stikker" og "trækker" og gør rigtig ondt. Det er en nærmest permanent smerte. Dog rykker den sig lidt rundt. 

Jeg føler virkelig, at jeg er ved at blive skør, men ved at de smerter IKKE er noget jeg bilder mig ind.

Hvis jeg er gravid, frygter jeg, at graviditeten sidder i æggelederen, men det kan vel ikke mærkes så tidligt?

Ville næsten ønske, at jeg kunne teste nu, men må jo nok vente til i morgen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2023

Darling

Der kan være mange grunde, en positiv ægløsningstest betyder heller ikke at du får æl men blot at hormonet er stigende. Det har jeg prøvet for hvor min krop sprang min æl over og min mens først kom 14 dage senere det kan også være du stresser for meget over det og derfor udskyder din krop også mens.

Når du ikke har en positiv test så tror jeg ikke du skal være bange for en gravditeten udenfor livmoderen. Der er heldigvis stadig håb for to streger så længe mens ikke er kommet, men prøv at slap lidt af i det. selvom det er skide svært, jeg krydser fingre for der er håb endnu

Anmeld Citér

20. oktober 2023

MortilF+V

Darling skriver:

Der kan være mange grunde, en positiv ægløsningstest betyder heller ikke at du får æl men blot at hormonet er stigende. Det har jeg prøvet for hvor min krop sprang min æl over og min mens først kom 14 dage senere det kan også være du stresser for meget over det og derfor udskyder din krop også mens.

Når du ikke har en positiv test så tror jeg ikke du skal være bange for en gravditeten udenfor livmoderen. Der er heldigvis stadig håb for to streger så længe mens ikke er kommet, men prøv at slap lidt af i det. selvom det er skide svært, jeg krydser fingre for der er håb endnu

Jeg er bare virkelig dårlig til at "slappe af" I det. Særligt nu, hvor vi prøver for alvor.

Jeg har haft ægløsning. Ca. en uge efter formodet ægløsning, blev jeg nemlig scannet, ifm. en anden undersøgelse. Der kunne de se, at ægløsning havde været der.

Jeg blev scannet for 8 dage siden, formodet 3+0.

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Darling

Jeg kender det godt, vi prøvede 2 år og til sidst var det bare ikke sjov mere. 

Du kan bare ikke gøre andet end at vente og så længe testen ikke er positiv så er du ikke gravid. Mens kan også bare være forsinket uden grund, kroppen er ikke altid til at blive klog på

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Hej alle,

Jeg ved godt, at jeg lige pt. opretter en del tråde, men ærligt, så aner jeg ikke, hvem der er bedre at spørge, end alle jer herinde. 

Ud fra æl test og formodet æl, er jeg idag 4+1. Min menstruation er stadig ikke kommet og jeg har ondt i lænden. Nu har jeg også fået ret ondt fortil i underlivet. Særligt ude i siderne. Det føles som menstruationssmerter og så alligevel ikke. Det "stikker" og "trækker" og gør rigtig ondt. Det er en nærmest permanent smerte. Dog rykker den sig lidt rundt. 

Jeg føler virkelig, at jeg er ved at blive skør, men ved at de smerter IKKE er noget jeg bilder mig ind.

Hvis jeg er gravid, frygter jeg, at graviditeten sidder i æggelederen, men det kan vel ikke mærkes så tidligt?

Ville næsten ønske, at jeg kunne teste nu, men må jo nok vente til i morgen. 

Self hvis ikke du kan skrive herinde, hvem skulle du ellers henvende dig til?! Alle os herinde prøver at støtte og forstår hinanden rigtig godt med alle de følelser der er i det at have PB igang.

Vil du prøve at teste imorgen? Og hvornår har du sidst testet i den her cyklus? 

Anmeld Citér

20. oktober 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Self hvis ikke du kan skrive herinde, hvem skulle du ellers henvende dig til?! Alle os herinde prøver at støtte og forstår hinanden rigtig godt med alle de følelser der er i det at have PB igang.

Vil du prøve at teste imorgen? Og hvornår har du sidst testet i den her cyklus? 

Jeg har ikke testet endnu, da jeg skal have købt g-test i morgen. 

Dog tog jeg en æl-test (på mandens opfordring)  da jeg har så ondt. Den var så positiv, så nu er forvirret. 

Jeg har haft æl, påvist ved scanning, så kan slet ikke finde ud af min krop nu.

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Jeg har ikke testet endnu, da jeg skal have købt g-test i morgen. 

Dog tog jeg en æl-test (på mandens opfordring)  da jeg har så ondt. Den var så positiv, så nu er forvirret. 

Jeg har haft æl, påvist ved scanning, så kan slet ikke finde ud af min krop nu.

Hvorfor er du bange? Og siger man ikke at ægløsningstest kan gå hen og blive positiv når man er gravid? Det kan være det er et godt tegn jo at den er positiv. For som du siger så har du jo haft positiv digital ægløsningstest d 12 så det kan umulig være ægløsning den slå på ligenu. Må jeg se din ægløsningstest som du har taget nu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.