Hjælp til tør og følsom hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2023

Anonym trådstarter

Hejsa

Der skete noget mærkeligt her i foråret. Jeg har altid haft blød, ensartet og faktisk ret flot hud uden linjer på trods af alderen  (44). Pludselig forvandlede mit ansigt sig til at få bumser på kinderne og generelt tør og mat hud. Sådan ser jeg stadig ud og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg bruger en Aha peeling en gang imellem men sørger for ikke at overstimulere huden.

Jeg mangler virkelig råd til gode produkter, især creme og serum. 

Kom med jeres bedste produkter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2023

Tullebadulle

Dermalogica til tør hud og en serum 

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Hvis jeg var dig ville jeg forsøge mig med prøver fra forskellige mærker. Man kan tit få prøver i Matas.
De mærker jeg bruger er ret dyre, men det behøver de ikke være, men forskellig hud reagerer forskellige på forskellige mærker.

Og rigtig god strategi ikke at overstimulere!

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Anonym

Der sker nogle hormonændringer i din alder (sorry håber ikk du tager det ilde op ) derfor kan huden godt ændre sig. Mærker som la roche posay har cremer der er gode til sart og 40+ årig hud. Er selv 43 og har haft stor glæde af flere af deres produkter. 

Anmeld Citér

20. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Både min mor (52) og jeg (30) bruger vand morgen og aften, og smørrer ansigt med Chanel, hydra beauty nurtrition 

den er dyr men holder længe, der skal ikke meget til! Og den er så god især hvis ens hud lider af tørhed. Matas kan rådgive dig i chanels forskellige ansigtscremer da de har lavet mange som virker på forskellige ting så er sikker på de kan hjælpe dig til at finde den helt rette til din hud. Bed evt om en prøve så du kan prøve den en uge eller to og se om det gør en forskel så du ikke betaler 600 kr for en creme du ikke føler er den rette for dig. 

Anmeld Citér

20. oktober 2023

321

Anonym skriver:

Hejsa

Der skete noget mærkeligt her i foråret. Jeg har altid haft blød, ensartet og faktisk ret flot hud uden linjer på trods af alderen  (44). Pludselig forvandlede mit ansigt sig til at få bumser på kinderne og generelt tør og mat hud. Sådan ser jeg stadig ud og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg bruger en Aha peeling en gang imellem men sørger for ikke at overstimulere huden.

Jeg mangler virkelig råd til gode produkter, især creme og serum. 

Kom med jeres bedste produkter

Tegn på overgangsalder.

Men har ikke nogen råd til det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.