Teste hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2023

Anonym trådstarter

Hej alle

Hvornår ville i teste for graviditet?

Jeg er på cyklusdag 28, har indtil videre ikke set skyggen af menstruation og synes at mine blodårer på brystet virker tydelige - måske det bare er indbildning. 

Min cyklus har været lidt svingende dette år grundet en del sygdom (som har forlænget min cyklus), samt en ufrivillig abort.

Jeg er så bange for at blive skuffet, særligt hvis jeg tester for tidlgt og mister håbet, hvis det efterfølgende viser sig, at jeg er gravid alligevel.

Hvad pokker skal jeg gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2023

Anonym

Hvis du ikke kender ægløsning så havde jeg ikke testet før dag 28

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du ikke kender ægløsning så havde jeg ikke testet før dag 28

Jeg testede positiv for ægløsning på dag 12..Så jeg går ud fra, at den har været der på dag 13 eller 14.

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg testede positiv for ægløsning på dag 12..Så jeg går ud fra, at den har været der på dag 13 eller 14.

Du er 2+0 ved ægløsning og jeg ville personligt ikke selv teste før 3+4

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Så ville jeg teste omkring nu. Hvis du er gravid vil testen højst sandsynligt være positiv nu

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Så ville jeg teste omkring nu. Hvis du er gravid vil testen højst sandsynligt være positiv nu

Jeg er begyndt at få ondt i lænden og også foran i underlivet. Så jeg ee bange for, at min menstruation er på vej.

Jeg overvejer at vente et par dage. Hvis der kommer flere symptomer, eller menstruationen stadig ikke er kommet, må jeg tage en test og få afklaring.

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Jeg er begyndt at få ondt i lænden og også foran i underlivet. Så jeg ee bange for, at min menstruation er på vej.

Jeg overvejer at vente et par dage. Hvis der kommer flere symptomer, eller menstruationen stadig ikke er kommet, må jeg tage en test og få afklaring.

Det lyder også som en fin plan Krydser for dig

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Det lyder også som en fin plan Krydser for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.